Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





13 October 2013

zondag
sunday

Vandaag puf ik een beetje uit.
Today I will relax a little.



Gisteren was het huis wel wat aan de kleine kant.
Yesterday I noticed our house isn't on the large side.



Er werd hard gewerkt, beetje gekletst, voor de inwendige mens gezorgd en allerlei verwennerij uitgedeeld.
There was hard working involved, some minor chatting, some food savouring and a lot of spoiling gifts exchanging.




... ;)



Mooi hè? Dank je wel dat jullie er waren Hermine ♡ Jolette ♡ JanineAnneke ♡
Aren't these papers lovely? 

˚˚˚˚˚˚˚˚
aanvulling: deze mooi papiertjes zijn door mijn gasten gemaakt, niet door mij :)
edit: these lovely papers are pasted by my guests, not by me :)

˚˚˚˚˚˚˚˚



Fijne zondag! (ik hoop dat je het een beetje droog houdt, hier staat het water zowat aan de deur...).
Wish you a lovely sunday!



post signature

16 comments:

  1. What a lovely, colourful post! Great papers, Jo x

    ReplyDelete
  2. wat een gave papiertjes heb je weer gemaakt. Met van die heerlijk mooie kleuren, daar wordt je vrolijk van op deze regendag.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ik ga m'n tekst aanpassen, deze papieren zijn niet door mij, maar door mijn gasten gemaakt :)

      Delete
  3. Maar die gasten kregen de inspiratie en handleiding van jou!!!
    Wat een mooie stapel hebben we gemaakt hè!
    Zo bij elkaar ziet het er lekker kleurig uit. Leuke foto's trouwens!
    Ik heb er van genoten Dymphie!

    ReplyDelete
  4. is dat nou het beroemde stijfselpapier Dymhie??? Ziet er gaaf uit!!

    ReplyDelete
  5. Wow, wat heb je die dames hartelijk onthaald! Zal nogal een voorbereiding geweest zijn! Aan dat stapeltje kleurrijk papier kunnen we zien dat het een succes was. De dames zullen in hun nopjes geweest zijn.

    ReplyDelete
  6. Wat een heerlijke dag zal dat zijn geweest! Met heel mooie en kleurrijke resultaten, ziet er heel gaaf uit. Daar gaan je gasten thuis vast prachtige dingen mee maken, ik ben nu al benieuwd.
    Is het huis weer aan kant? Ha ha! Je had alles uit de kast gehaald zie ik, maar ja, het is dan ook heel gastvrij bij jou!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  7. Wat hebben jullie weer mooie achtergronden gemaakt! Relax lekker vandaag en ik hoop dat ´t droog blijft binnen! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  8. Prachtig papier hebben jullie gemaakt,
    mooie vrolijke kleuren!

    ReplyDelete
  9. Veel materiaal, drukke bedoening maar een schat aan gemaakte papieren!

    ReplyDelete
  10. mooi papier hebben jullie gemaakt, leuk zo met elkaar bezig zijn! (en ook weer lekker uitrusten daarna dan)
    En eh ja..ook hier erg nat dus;)

    ReplyDelete
  11. Leuk!
    En zaten jullie nu te werken aan de salontafel? :-)

    ReplyDelete
  12. Wauw, iedereen heeft genoten! Prachtresultaten!

    ReplyDelete
  13. Nog een keer van harte bedankt voor de gastvrijheid Dymphie. Het was superleuk! Onze stijfselmarmers zien er wel heel mooi uit op je foto!

    ReplyDelete
  14. OH what a lot of fun you all must have had...
    gorgeous stack of papers!!!
    oxo

    ReplyDelete
  15. De papiertjes zien er prachtig uit!

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)