Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





19 October 2013

label op zaterdag 25
tag on saturday 25

Kijk, die doos met kledinglabels (ja, 't is inmiddels een doos) moest ook eens aangesproken
Well, I really needed to start using the box with clothing tags (yep, it's a box now) one time







Wat lagen acrylverf voor de achtergrond en met witte acrylverf gestempeld
Some acrylic paint layers to make a background and stamped with white acrylic paint 








Het vogelstansje was een kadootje
The birdie die cut was a gift








Een beetje glimmende verf (Golden micaeous iron oxide) op de randen (flink met een lamp in de weer geweest om de glim zichtbaar te krijgen...:))
A bit shimmery paint (Golden micaeous iron oxide) on the edges (I've been busy with lamps to get the shimmer visible... :)






Ik begon met deze jeanslabels, het kettinkje haalde ik van een ander kledinglabel af

I started with these jeans tags, the ball chain came with another clothing tag




Zoek de verschillen :) 
Spot the differences :)









Fijn weekend gewenst!
Wish you a lovely weekend!



post signature

18 comments:

  1. Wat mooi die labels! het contrast met wit pakt goed uit. En die doos met labels staat hier ook hoor :) Ik geloof dat iedere papier liefhebber wel ergens dozen labels enz van heeft.

    ReplyDelete
  2. Je hebt die gave kledinglabels nog mooier gemaakt. Blijft een leuke basis om ze te gebruiken.

    ReplyDelete
  3. oooo Im loving these - they are truly gorgeous!

    ReplyDelete
  4. Wat een leuk idee, Dymphie. Ik vind ze geweldig.
    Corrie x

    ReplyDelete
  5. Hahaha, zo'n verzameling heb ik ook :o) Prachtige labels met hele mooie kleuren. super

    ReplyDelete
  6. Geslaagde transformatie! Leuke achtergronden, mooi gestempeld met dat wit! Prachtige labels Dymphie!

    ReplyDelete
  7. WOW wonderful use of those fun tags Dymphie...
    your color choices are excellent...
    they turned out super!
    oxo
    p.s. I have been trying to clear out a little and today I found a BIG plastic bag full of different kinds of netting from fruits and vegies ... so many colors and shapes and sizes ... not ready to get rid of any quite yet ;) I bet your box of clothing tags is FUN!!!

    ReplyDelete
  8. Hihi, die spaar ik ook!
    Net als de ophanglintjes uit t-shirts ;-)
    Kan ik vast ook iets mee. Net als jij hier :-)

    ReplyDelete
  9. Meteen een doos opzij zetten om vanaf nu kledinglabels te bewaren.
    Tof gevonden én uitgevoerd!

    ReplyDelete
  10. Die zijn leuk geworden! Zeer mooi!

    ReplyDelete
  11. Wat zijn ze schitterend geworden, Dymphie. Je hebt me flink wakker geschud om toch ook eens dat kistje met gespaarde labels te gaan gebruiken. Ook het kleuren v d labels ga ik goed in me opnemen, want dat is bij jou zo mooi dekkend geworden. Het ziet er bij jou allemaal supergaaf uit.
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  12. Terug van vakantie, weer even met heel veel pleier bijlezen op je blog. Wat een leuke berichten, ja en die labels, ik bezit dezelfde gekte om labels te verzamelen, dus ooit ....... In ieder geval zijn deze labels prachtig kleurrijk geworden met een metaal look. Heel erg mooi, zeker met de metalen ketting.

    Pauline

    ReplyDelete
  13. Weer mooi! Wat een warme en toch strakke uitvoering met deze kleuren! Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  14. Jee kan je hier niet bijhouden!
    Wat een leuke dingen allemaal!

    Super Tag weer Dymphie!
    Prachtige diepe kleuren, wow!

    ReplyDelete
  15. i totally LOVE this! fantastic coloring and the quote is wonderful! i also save these cloth tags and maybe i should not only hoard them;)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)