Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





29 October 2013

op m'n werktafel 23
on my worktable 23

't Was al weer even geleden dat ik de bende die soms maak mijn werktafel liet zien. Gisteren was het erger, toen heb ik een pot boekbindlijm over de grond gegooid, jakkie, wat een kledderboel was dat. 
It was some time since I shared a pic of the mess I can make my worktable. Yesterday it was worse as I pushed the jar bookbinding glue off the table, no lid on it of course, yuck.



Jawel! Daar ligt een originele Metabo handboor, superding :)
Oh yes! That's an original Metabo hand drill, love it :)


post signature

8 comments:

  1. Ja, die viel me als eerste op! Lijkt me een heel handig ding. Kringloop of zijn die nog ergens te nieuw te krijgen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geen idee of ze er nieuw nog zijn, ik kocht 'm een paar jaar terug bij een kringloper.

      Delete
  2. Gereedschap om u tegen te zeggen. Benieuwd wat je daar aan het brouwen bent!

    ReplyDelete
  3. Je hebt in ieder geval bij de Zweedse woonwinkel gestruind ;-)
    Ik ben benieuwd!

    ReplyDelete
  4. Oops!
    never fun when those accidents happen...
    your drill looks like my kind of tool...
    I am not all that comfortable with power tools...they scare me
    oxo

    ReplyDelete
  5. Vind je dit een bende? Ik zie nog stukjes tafel :-)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)