Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





1 October 2013

Marleen en de boekkunstbeurs

(scroll down to the end of this post for the English summary)

Weet je nog de fraaie boeken die Marleen Derweduwen maakt? Ook dit jaar heeft zij met haar groep medeboekbinders een tentoonstelling. Deze keer in de Bibliotheek Scharpoord te Knokke-Heist (B) van 1-30 oktober.








Mocht je niet in de gelegenheid zijn haar mooie werk in Knokke te gaan zien dan is er een tweede kans tijdens de Boekkunstbeurs op 2/3 november in de Pieterskerk in Leiden (NL). Tijdens de beurs zullen een paar leden van het collectief '14x14(21)' aanwezig zijn, je kunt ze dan het hemd van 't lijf vragen over hun boeken!




Bookbinding group '14x14(21)', of which Marleen Derweduwen is a member, exhibits in the Knokke-Heist (B) Library October 1-30 and on the Book Art Show in Leiden (NL) November 2-3




post signature

5 comments:

  1. Hoi Dymphie,

    Leiden staat genoteerd, ook wel een eindje rijden maar dat is wel te doen van hieruit. Het is om te watertanden, wat een prachtig werk.

    ReplyDelete
  2. Ik ga zeker naar Knokke!!! Zou Marleen daar zijn op 12 oktober? Ik zou haar wel graag eens een goede dag zeggen. Vorig jaar was het daar zo druk dat dit niet kon...
    Bedankt om ons op de hoogte te brengen van deze tentoonstellingen.

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  3. Ik kom naar Leiden en zal naar haar boeken uitzien?
    Dank voor de tip?

    ReplyDelete
  4. Knokke, dat is bijna een thuismatch voor mij.
    Maar 12 oktober heb ik geloof ik iets in mijn agenda.....:)
    Maar een andere dag past het zeker, misschien krijg ik dan weer de boekjesmicrobe te pakken?

    ReplyDelete
  5. Ik waardeer het ten zeerste dat dymphie via deze weg onze tentoonstelling wil aankondigen.
    Op 12 oktober , klantendag, is de ganse groep er aanwezig.

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)