Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





22 October 2013

een nieuw karretje
a new trolley

De Ikea-catalogus kwam een poos terug en de bladzijde met dit karretje scheurde ik er onmiddellijk uit. Duidelijk in het zicht gehangen en een paar, niet al te subtiele, hints later was ik de gelukkige bezitter van nog meer plek voor spullen...
The Ikea catalog arrived some time ago and the page with the trolley was ripped out immediately and placed in sight. A few, not too subtle, hints later I'm the lucky owner of yet more space to hoard stuff...




Alleen, bij het in elkaar zetten ontbrak er een schroefje. Dus een e-mail aan de klantenservice.
Only thing, when assembling one tiny screw was missing. So an email to customer service was in place.




En een paar dagen later komt dan zo'n schroefje, helemaal uit Zweden, in een gezellige grote envelop binnenvallen
And a few days later the tiny tidbit arrived on the doorstep, in a huge fun envelope, all the way from Sweden






:)





post signature

11 comments:

  1. Ja! Die staat ook op mijn lijstje. Goedheiligman kan er zijn lol mee op!
    Op dit moment gebruik ik ook veel houten wijnkistjes. Ook heeeeel handig :-)
    Maar niet zo verplaatsbaar....

    ReplyDelete
  2. Lijkt me een super handig ding! Goeie service van Ikea.
    En ik zie dat ik niet de enige ben met zo'n grote emmer gesso :)

    ReplyDelete
  3. Ja die is leuk, heb er al zo vaak naar staan kijken :-)

    ReplyDelete
  4. Ik heb hem ook en dacht aanvankelijk ook dat er een schroefje ontbrak, maar gelukkig later toch gevonden.
    Wel een hele mooie service van Ikea trouwens. En bij mij doet hij ook dienst als verftrolley :-)
    gr.Leonie

    ReplyDelete
  5. Ik had hem ook gespot, hij is geweldig. Ik heb net van die mooie zinken Phillipsbakken gescoord. Gaan we ook inbouwen en een trolley van maken. Je werkwijze met die hinten zal ik dus nu ook maar uitproberen, misschien heb ik dan straks ook een mooie trolley op mijn atelier.

    groetjes Pauline

    ReplyDelete
  6. Ha leuk is dat he, zo'n envelop. Zat er geen gratis koffiebon bij? Hadden wij namelijk een keer.
    Het karretje is gaaf, en helemaal nu hij gevuld is;)

    ReplyDelete
  7. Ikea moest eens weten dat er zelfs een blog wordt gewijd aan hun ontbrekende schroefje ;-)

    ReplyDelete
  8. Gaaf karretje, en eigenlijk wil je natuurlijk zo'n envelop niet ontvangen, maar hij is wel leuk haha

    ReplyDelete
  9. Ow hij is gaaf he. Ik kreeg hem voor mijn verjaardag van manlief. Helaas zaten er bij mij alle schroefjes bij :-)
    Ook hier is hij gevuld met inkt, gesso, mediums en dat soort moois en van manlief (die hem ook zo mooi vindt) mag hij zelfs in de huiskamer wonen. Veel plezier met je karretje. En wat rijdt ie soepeltjes he.

    ReplyDelete
  10. Ikea does it again with great customer service!
    Your new storage is not only useful but pretty too...
    Enjoy!
    oxo

    ReplyDelete
  11. Mmm ja, die is leuk. Ik had al proberen te bedenken waar die in de keuken zou kunnen, maar de crea-spullen kunnen er inderdaad ook een plek vinden. Goed idee!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)