Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





17 October 2013

beetje laat
slightly overdue

Onder het motto 'wie wat bewaart, heeft wat': eindelijk eens een projectje uit een Clubscrap pizzadoos gemaakt. Dit boekje stamt uit 2004...
Finally I made one of the Clubscrap projects. This booklet kit dates from 2004...



Het bijgeleverde zwarte garen en lint heb ik vervangen door naturelkleurig garen en dun touw. Het is in elkaar genaaid met een cahiersteek.
I've replaced the black thread and ribbon in the kit by naturel color thread and thin twine. The book is sewn with a pamphlet stitch.



De tekststempel kreeg ik van Hermine en het bloemetje komt uit een zakje vol leuke gestanste figuurtjes van Anneke, dank jullie wel :) 



In het boekje plakte ik plaatjes uit een oude Flow
In the booklet I pasted images cut from an old Flow magazine



Zo gaat 'boeken' maken wel snel :)
This way 'book' making is a swiffy :)

stamp: kaiser kraft 'way of life' - die: memory box 'chloe stem'


Dat was dan het tweede mini-project van mijn vrije middag. Morgen het derde en laatste werk. Het voelt zo goed om eens iets met dit soort rondslingerende dingen te doen :) 
This is the second finished mini-project of my free afternoon. Tomorrow the third and last one. I'm feeling so very pleased working on long overdue projects like these :)



post signature

6 comments:

  1. Supermooi geworden! Leuk met die Flow plaatjes!
    Ik geloof dat ik ook nog projecten uit 2004 heb liggen :)

    ReplyDelete
  2. Kijk, dat zie ik graag....een projectje uit een beetje ver verleden.
    Dat geeft weer inspiratie om hier eens iets uit de oude doos op te diepen en er iets mee te doen!
    Leuk boekje is het geworden....zou toch zonde zijn als je het had laten versloffen!!!

    ReplyDelete
  3. Ach, de tht-datum van papier is gelukkig langer dan de gemiddelde in de supermarkt!
    Zonder zilvervisjes :-( dat dan weer wel.
    Leuk boekje!

    ReplyDelete
  4. Zeer leuk boekje! Maakt niet uit of het eentje "uit de jaren" 2004 is! Dankjewel om het ons toch nog te tonen!!
    Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  5. Super mooi geworden, ik heb ook nog een paas projectjes liggen hahaha.

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)