Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





30 October 2013

wit op woensdag 12
white on wednesday 12

Nog een kerstkaart, een enkele, en weer een die min of meer per ongeluk tot stand kwam.
Another Christmas card, in fact it's a card front only, and again one that almost fell together on it's own.





Ik zag de kartonnen letters (Hema) weer eens in een doos en vroeg me af of een reliëf een leuk effect zou geven. En ja, dat is zo :) Met een beetje witte verf zien de letters er nog beter uit.
I came across the cardboard letters in my stash and wondered if these would look cool when embossed. And yes, they do :) With some white paint the letters even look better.





Wat krabbels op een stukje aquarelpaper, sterretjes gestempeld (denk dat ik dat een volgende keer niet weer zou doen) en de letters opgeplakt.
Some doodling on watercolor paper, stamped a few stars (next time I skip these I think) and attached the letters.




Kleuren met aquarelverf gaat simpel met een waterpenseel
A waterbrush works really easy with watercolor paint




Zo, ik heb even genoeg van kerstkaarten :)
That's it, I'm done with Christmas cards for now :)


post signature

6 comments:

  1. Wel leuk idee zo die letters heb ze ook nog ergens eens kijken of ik ook nog kerst kan vormen hi hi !

    ReplyDelete
  2. Een hele mooie stijlvolle kerstkaart. Heb je goed gedaan.

    ReplyDelete
  3. Zeer mooie kerstkaart! Mooi hoe je de letters aan een kersttouwtje laat hangen.
    Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  4. Heel mooi die letters. Leuke hulsttakjes ook. Super kaartje!

    ReplyDelete
  5. Heb je er nu nog een gemaakt, hoeveel lig je nu voor?? Hij is wel heel errug mooi. Letter kaarten, dat is wel heel mooi en origineel. Dymphie, zaterdag ga ik naar de boekkunstbeurs. Eindje rijden maar ik ben wel heel erg benieud. Bedankt voor de tip. Oh ja, ik zal de woord vertificatie uitzetten hoor, zat hij erop??? Ga het gelijk doen,

    groetjes Pauline

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)