Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





12 October 2013

label op zaterdag 24
tag on saturday 24

Ik brak er flink m'n hoofd over, over wat voor labels ik zou maken voor een paar speciale mensen. Gelukkig zag ik Stamping Mathilda's kerstbal deze week...
I was having a hard time thinking up a tag design for some very special people. Luckily I noticed Stamping Mathilda's Christmas ornament this week...



Een lettersjabloon gebruikt om de letters uit een stijfselmarmer te snijden. Daarna op een dubbele witte kaart geplakt en met een randje opnieuw uitgesneden.
Ze wiebelen nogal, behalve voor de 'H' is zelfstandig staan er niet bij :)
Used a letter template to cut the letters from paste paper. Attached those on white cards and cut again with a small border.
Except for the 'H' all are a bit too wobbly to stand by theirselfs :)



Stukje gekleurd slagerstouw en een clipje om het af te maken. Toch nog wat aardigs om aan de kadozakjes te hangen :)
A piece of baker's twine and some clips to finish off. Ready to go on the gift bags :)



post signature

8 comments:

  1. Super! Leuk dat je jouw zelfgemaakte stijfselmarmers gebruikte. Ziet er fris uit, groen en wit samen. De touwtjes en clips staan er mooi bij.
    Ik zie dat je die prachtige standaard weer gebruikte voor de foto.

    Dank je wel om te linken naar mijn kerstbalbericht ♥

    ReplyDelete
  2. Wat een leuke labels. Fris groen en de clipjes doen het er heel goed bij. Mooi.

    ReplyDelete
  3. Leuke labels. Ik ga maar eens op zoek naar mijn stijfselmarmer papier want dit is een heel goed idee!

    ReplyDelete
  4. Supergave labels, de H ligt hier te pronken, een prachtige herinnering aan een super dag. Nogmaals bedankt voor al je gastvrijheid!

    ReplyDelete
  5. Een gaaf, fris label die heel leuk aan een jute zakje hangt!!!
    Lieve Dymphie, bedankt voor een super dag!!!

    ReplyDelete
  6. En een van die "J" 's hangt nu op mijn moodboard te prijken. Bedankt Dimphie voor een super gave dag, de workshop, je gastvrijheid en de gezelligheid die we met z'n vijven hebben! Op naar ons lustrum 😉

    ReplyDelete
  7. dit is een heel leuk idee!
    groetjes van imke

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)