Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





2 October 2013

wit op woensdag 8
white on wednesday 8

Iedereen heeft wel eens een 'oeps' moment
Everyone can have an 'oops' moment


De voorkant is een beetje ingekort en de hoeken afgerond zodat het strookje washitape eronder zichtbaar is (maar dat zie je niet als de kaart staat). De mooie structuur van het karton geeft nog wat extra's.
The shorter front and rounded corners make the washitape beneath visible (but you can't see that when the card stands up). The nice texture of the cardstock gives it some extra.


De tekst is op het witte kaartje geprint
The text is computer generated and printed on the white panel


cardstock: clubscrap - distress ink: salty ocean & peacock feathers - stamp: blood splatters mini by inkadinkado - washi tape: mt kamoi - font: pea lex valentine by kevin&amanda


Ik wens je een dag zonder 'oepsen' :)
Wish you a day without any 'oopses' :)


post signature

10 comments:

  1. heerlijk van die oeps momenten, prachtige kaart!

    ReplyDelete
  2. Hey Dymphke... wat een leuke, sobere kaart...die veel zegt!
    Groetjes Patrice

    ReplyDelete
  3. Hey Dymphke... wat een leuke, sobere kaart...die veel zegt!
    Groetjes Patrice

    ReplyDelete
  4. Ik hoop dat ik gauw een oeps moment krijg, dan mail ik je mijn adres. trouwens wat leuk de combinatie van de afgeronde voorkant en rechte achterkant.

    groeten Pauline

    ReplyDelete
  5. Te laat, ik morste al de melk :)
    Leuke kaart! Mooi papier en de kortere voorkant is ook wel origineel!

    ReplyDelete
  6. Dat is echt een leuke kaart, vooral dat Oeps erbij. Super gedaan.

    ReplyDelete
  7. Glas water omgegooid, hagelslag laten vallen en als ergste nog over mijn driejarige dochter en de emmer met sop gestruikeld (zat in mijn dooie hoek :-). Gevolg: emmer om en dochterlief nat :-( Nee, ik heb mijn oeps momenten vandaag ruimschoots gehad. Morgen weer een nieuwe dag gelukkig.
    Wel een leuke kaart overigens :-)

    ReplyDelete
  8. Tape aan de binnenkant, ga ik onthouden voor als ik weer eens (oeps) een kaart niet precies in 't midden gevouwen heb :)
    Heel leuke kaart!

    ReplyDelete
  9. leuk! eenvoudig, mara zeer effectief voor een oeps momentje

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)