Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





23 October 2013

wit op woensdag 11
white on wednesday 11

Dit is me echt nog NOOIT overkomen
This is something that NEVER happened to me before


Ik heb een kerstkaart gemaakt... in oktober... wow...
I've made a Christmas card... in October... gasp...



't Was wel een inkoppertje hoor. De stansjes kreeg ik kado en daarna was het snel bekeken.
It almost felt like cheating. The die cuts were a gift and it almost fell together on it's own.





Beetje spray inkt over de witte stanzen, 'merry' gestempeld en klaar!
A little ink sprayed on the white die cuts, stamped 'merry' and finished!



De spetters van het sprayen zien er wel tof uit
The spatters from spraying look kind of cool






post signature

12 comments:

  1. Aanschouw dit mooie wonder en geniet. Nu ben ik dus de enige op de wereld die nog geen kerstkaart heeft gemaakt. Vond het zo,n fijne openbaring dat je mijn maatje was hierin. Nou ja, moet je voorbeeld dus ook maar opvolgen, ergens begin november????

    Grapje hoor, deze mooie kaart, met gekregen stansen, en simpel ziet er fantastisch uit. Geniet nog van het op tijd zijn gevoel,

    Ik heb trouwens een van je ideetjes gepikt, een hele eenvoudige binding (kettingsteek) Voor een klein notebook/schriftje. Heb er wel mijn eigen draai aangegeven. Zal ter zijner tijd wel op mijn blog, www.brievenbus-post.nl verschijnen.

    Fijne dag, want de woensdag is nog lang niet om,

    Pauline

    ReplyDelete
  2. Ha, benieuwd of het nu weer stil valt tot december :)
    Heel mooie spettertjes op de stanzen. Leuke combinatie van lettertypes ook. Ik vraag mij af met wat je die Christmas kleefde.

    ReplyDelete
    Replies
    1. voor dit soort dingen zet ik de spuitbus met lijm in :)

      Delete
  3. En wat is het een mooie kaart geworden!

    ReplyDelete
  4. Schoon in z'n eenvoud! Mooi gespetterd ook.
    Gr. Leonie

    ReplyDelete
  5. serendipity at its best!! the coloring really is so awesome...

    ReplyDelete
  6. Supermooie en stijlvolle kerstkaart! Zeer mooi gekleurd en meer moet het niet zijn hé! Eenvoud siert!
    Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  7. Jij hebt die gekregen stanzen een mooie behandeling gegeven!!!!
    Ik vind het een toffe eerste kerstkaart.

    ReplyDelete
  8. Heel mooi in z'n eenvoud!
    Maar Dymphie toch, een kerstkaart in oktober??? Je bent verder dan ik, weet nog niet eens wat ik zal gaan maken, komt geen kerstinspiratie opborrelen.
    Fijne zondag, groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  9. Well you are off to a great start IN October!
    Sweet stars and Christmas card you made dear Dymphie...
    oxo

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)