Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





23 October 2010

be yourself

Distress inkt en een paar sjablonen, flink gesponst. Een stickerplaatje van ArtChix en een strip van DarkroomDoor.
Distress ink, some stencils and sponging. ArtChis image sticker and a word strip from DarkroomDoor.



Het was de bedoeling alleen een laagje 'Diamond Glaze' op de (toen nog losse) woordstrip te doen, maar ik knoeide een flinke scheut op tafel en heb toen de hele kaart maar gedaan. Laten drogen, craquelé gebroken en nog wat ingewreven met een donkere inkt.
I intended to do a layer of 'Diamond Glaze' on the (than still loose) wordstrip only, but blobbed a large amount on the table. That made me decide to glaze the whole card. Let it dry overnight, made the craquele and rubbed some dark ink in the creases.




Iets heel anders: op onze mandarijntjes zitten Mona-stickers :)
Something completely different: our tangerines have Mona stickers on them :)




Fijn weekend!
Have a wonderful weekend!
post signature

22 comments:

  1. Hoi Dymphie.
    Wat leuk om je reactie te lezen onder mijn blog ! Ik was ffkes aangenaam verrast en besloot gelijk weer eens even bij jou blog te gaan kijken.
    (Alhoewel..."even"!)
    Het is al zo'n tijd gelezen dat ik hier nog een geneuzeld had...ik bleef maar verder scrollen en lezen.
    Die mandarijnen stickertjes !! Hoe kom je erop !
    En dat snapshot van die herten in de struiken ! Da's er eentje om te koesteren hè
    Ook dat idee om een bruin papieren zakje op te pimpen.
    En je 150.000 pageviews ! hahahaha.
    Hoeveel EIGEN views zouden daar tussen zitten ? LOL
    Maar afijn...ik heb weer even genoten van jouw creatieve "freubels" !!
    Heb 'n gezellig weekend hè en groetjes van Rian.

    ReplyDelete
  2. @rian Bedankt voor je enthousiaste reactie!
    dat hert is een boomstronk *lol* en ik heb een cookie op m'n pc: geen hits van mezelf die meetellen ;)

    ReplyDelete
  3. Whahahaaaaa..Dat méén je niet !!!
    Nah...daar ben ik dan mooi ingestonken ! Nou moet ik toch echt nog een GOED kijken !! (heb m'n brilleke toch op !!)

    ReplyDelete
  4. Mooi kaartje wat goed dat je knoeide want dit is wel heel leuk zo.
    Waarom zitten die niet op mijn mandarijntje?

    ReplyDelete
  5. Volgende keer gebruik je een ZOOMlens hoor...ik zat zowat met mijn neus tegen het scherm hahaaaa.
    ******
    Groetjessss

    ReplyDelete
  6. Prima geknoeid met die Diamond Glaze, wat een leuk resultaat!
    De mandarijntjes zou je voor de stickertjes alleen al kopen ;)

    ReplyDelete
  7. WEll now you are going to have me searching every super market for such tangerines!!!! I do pull the stickers off all my fruit...like my apples when the say "Pink Lady" on them and such.... but I have never been lucky enough to find a MONA....ggesh. Now about that card ,,,,razzle,dazzle...I like it...super cool with that big blob. Makes for a cool effect.

    ReplyDelete
  8. love the shine of diamond glaze and that overcoat is brilliant! those mona stickers are fabulous!!

    ReplyDelete
  9. heel mooi, prachtige kleuren. en wat leuk die stickers, die ga je natuurlijk gebruiken :))

    ReplyDelete
  10. mooie kaart!
    Hoera! er ging iets mis...Leuk dat craquelé.
    Prachtige kleur.

    ReplyDelete
  11. Lijkt me een happy accident geworden, supermooie kaart in mandarijntjeskleuren! Die glans staat goed op je foto, dat alleen al is een kunst!

    ReplyDelete
  12. I think this is proof that there are no mistakes Dymphie ... your card looks fabulous with the extra layer on it AND I will be right over for a tangerine ;)
    How lucky are you getting to eat something delicious AND a Mona sticker too ... I am jealous LOL
    I only dream that it might happen here in Virginia that Mona fruit could be found!!!
    Happy Weekend to you and yours!
    oxo

    ReplyDelete
  13. Schitterende kaart, en wat een prachtige kleuren. En ik wil niet hebberig klinken maar wil je please een zo'n stickertje voor mij bewaren voor in mijn wreck my journal, lijkt me heel erg leuk tussen al die saaie.

    ReplyDelete
  14. Super card! A little mess with glue makes it even more interresting. I am just like that too. One plan when I start and then it ends up with another solution:) Love your card!
    Have a wonderful Sunday!
    Hugs Hanne

    ReplyDelete
  15. Hele mooie kaart,en die craquelé vind ik super !

    ReplyDelete
  16. Wat knap dat je van je ongelukje gebruik hebt gemaakt om die kaart helemaal zo te bewerken. Ik vind het een mooi resultaat. En wat goed van je om de stickertjes te recyclen, top meid!

    ReplyDelete
  17. Wat een prachtig kaart:-)
    Je hebt zo mooie hefst-kleuren gebruikt - heel leuk.

    ReplyDelete
  18. Heel mooi zeg. I LOVE de kleuren!

    ReplyDelete
  19. wat een heerlijk vrolijke kaart!
    ben benieuwd wat je met de mandarijnenstickers gaat doen: ik zou ze ook bewaren voor "je weet maar nooit!"

    ReplyDelete
  20. Gaaf jou ik vind de kleuren super prachtig warm. Kun je nu weer naar de winkel om nieuwe diamond glaze gaan halen?

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)