Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





16 October 2010

kadotasjes
(en een blogfeestje)
gift bags
(and a small blog party))






˚˚˚˚˚˚˚˚

150.000 pageviews! Dank je wel allemaal!
Lees onderin dit bericht over het blogfeestje :D
150.000 pageviews! Thank you all!
Read about the small blog party in the lower part of this post :D


˚˚˚˚˚˚˚
Vandaag kwamen een paar bloggers bij elkaar bij Jolette. We hebben heerlijk gekletst, gegeten, gelachen en nog een lesje origamivouwen gehad. Kortom een superdag! Dank je wel Jolette, Janine, Anneke en Hermine.




Today we had a blog meeting at Jolette's. We had a lovely time chatting, eating, laughing and an origami folding lesson on top. In short: a wonderful day! Thank you Jolette, Janine, Anneke en Hermine.




En als je naar een bijeenkomst gaat met een paar creatieve bloggers probeer je toch een beetje leuk voor de dag te komen...
Meeting some creative bloggers asks for some nicely wrapped fun things...






Een simpele bruine zak wordt een leuke kadozak voor een swapboek wanneer je er een gekleurd randje aan vastplakt. Lekker gekreukt voor een nonchalant effect en wat stempelwerk om te laten weten wat er in zit (wordt vervolgd).
A simple brown bag can act as a fancy gift bag when spiced up a little witha coloured border. Crinkles for a nonchalant look and some stamping to share what's in the bag (to be continued).




Iets meer werk, deze tasjes vouwen, wel heel leuk om te maken en te geven.
A bit more fancy is it to fold these gift bags, it takes a little more time, but definitely worth the effort.


Aanvulling: 
hoe je deze kadotasjes op een heel simpele manier maakt, heb ik hier uitgelegd: klik
Edit: How to make these gift bags the easy way: click




˚˚˚˚˚˚˚


Het blogfeestje? Een weggevertje natuurlijk :) Een loterij als kleine dank je wel.
Het voorste tasje heb ik extra en dat gaat met inhoud naar iemand die een reactie achterlaat op dit bericht. Je hebt tot a.s. dinsdag tijd om mee te doen, dan trek ik een naam uit de hoge hoed.


ter info: het is dinsdag 13:00 uur, de deelname voor de prijstrekking is gesloten :)


The blog party? A giveaway obviously :) Just a small thank you.
The gift bag in the front is an extra I made and it will go to a commentor on this post. You have time to participate till coming tuesday. Be sure I can contact you, so please leave an email address or blog link.


edit: tuesday 13:00 - entries are closed now for the drawing :)


post signature

23 comments:

  1. Oh I knew you would have a party:)
    Those bags look divine!!! Fabulous color and uuuuhhhh,,,I can just imagine the goodies inside...I would love to see for myself:)

    ReplyDelete
  2. de tasjes zijn een feestje op zich!

    ReplyDelete
  3. OH wat leuk om zo bij elkaar te komen . Volgens mij was dat erg gezellig.
    De tasjes zien er super uit!

    ReplyDelete
  4. Hee meid, ik trek niet mee :)) want ik heb al zo'n tasje waar ik helemaal verliefd op ben, zo leuk, ik ga vandaag de stempels bekijken gisteren te moe voor :)) nogmaals heeeeel erg bedankt voor je leuk kado, ook ik vond het super gezellig en heeeeeeeeeeeeeeeel veel geleerd weer. groetjes van janine

    ReplyDelete
  5. Ik sluit me bij Janine aan!
    Was erg gezellig en voor iedereen die een kansje wil maken op je tasje:
    De inhoud is de moeite waard en erg leuk!!!
    Fijne zondag,

    Jolette

    ReplyDelete
  6. Ik sluit me bij mijn voorgangers aan, ook ik heb zo'n gaaf tasje met inhoud hier te pronk staan, en dan blijft nog even zo zodat ik nog kan nagenieten van gisteren. Nogmaals dank je wel! En succes iedereen.

    ReplyDelete
  7. Ze zien er erg gezellig uit! Mijn naam wil graag in de hoed!
    groetjes

    ReplyDelete
  8. Dat moet vast een heel gezellige en creatieve dag zijn geweest:)En wat een leuke tasjes zie ik hier voorbij komen. Ben erg benieuwd naar de inhoud!

    ReplyDelete
  9. Hoi Dymphie,
    het is altijd leuk, ander bloggers te ontmoeten en gezellig zamen te knutselen.
    De tasjes zijn heel leuk.
    Groetjes en nog een fijne zondag gewenst.
    Bianca

    ReplyDelete
  10. Prachtige en kleurige tasjes Dymphie !
    Trouwens de bruine zak ziet er zo ook wel gaaf uit !
    Lieve groet ♥RINI♥

    ReplyDelete
  11. Congratulations Dymphie!
    You and your friends are creative dynamos and such a delight to visit!

    I bet you all had a fabulous time!
    oxo

    ReplyDelete
  12. Proficiat Dymphie, het zijn een hele hoop kijkers geweest, en je tasjes zijn schitterend, een feeste om te krijgen denk ik ;o))

    ReplyDelete
  13. Ik ben al véél te hard verwend, dus voor het tasje doe ik niet meer mee:) Nog een GROTE dankjewel en vooral een dikke proficiat met je 150 000 clicks!!

    ReplyDelete
  14. Proficiat met je 150,000 vieuws! En ik weet wel waarom het er zoveel zijn ;o)
    Mag je nog lang doorgaan met je inspirerende blog!
    Groetjes Nora

    ReplyDelete
  15. Hoi Dymphie,

    Wat leuk dat je een blogontmoeting had, en ook nog produktief geweest!
    De zak met stempel boek erop vind ik heel leuk, ga ik onthouden. ( zoals ik al zoveel ga onthouden..)
    De foto van het bos; lijkt me een hert in de verte? En wat betekent 51? Ben je jarig geweest? Zo ja, gefeliciteerd dan! Anders weet ik niet wat je ermee bedoelt..
    En ik doe graag mee met je weggeefactie, leuk dat je al zoveel vieuws heb, inderdaad begrijpelijk met zoveel inspiratie!
    groetjes,
    Wilmi

    ReplyDelete
  16. Congratulations! Your blog is always full of inspirational ideas and your books are stunning.
    Thanks for this opportunity.

    ReplyDelete
  17. Ha Dymphie, gefeliciteerd met je 150.000 views. Wat een aantal! Je hebt dan ook een leuk blog om te lezen. En ik ben heel benieuwd wat er in dat tasje zit ...

    ReplyDelete
  18. Super gefeliciteerd. Het is ook een leuk blog, haal er vaak inspiratie uit.

    ReplyDelete
  19. I love that you post in English also. The translation programs don't always translate well. I love watching you post about books, my new love.

    ReplyDelete
  20. Gefeliciteerd met de 150.000 pageviews!
    Ik kom hier altijd graag kijken naar de mooie dingen die je maakt en de tips en links.

    Groetjes,
    Marjanne

    ReplyDelete
  21. Love those beautiful bags and wish I could have been at the blogmeeting!

    ReplyDelete
  22. Van harte gefeliciteerd.
    150.000 wat een groot aantal.
    Je hebt dan ook een geweldig blog.

    http://vintagewil.blogspot.com/

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)