Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





10 February 2013

live life

Vandaag was het een werkzondag voor me en toen ik thuis kwam zag ik de restjes van het label van gisteren liggen. Even alle drukte losgelaten en nog een snel label gefabriekt :)
Today was a sundayshift for me at work and when I came home I noticed the scraps from yesterdays tag. So I cleared my mind from a busy day by making a quick tag :)

Alle labels hebben een golfkartonnen achterkant gekregen
All tags got a corrugated backing


De witte achterkant maakte nog even een onbedoelde noodlanding op het inktkussen :)
The white backside had an unintended emergency landing on the inkpad :)

Afmetingen hetzelfde als die van gisteren: 8,25 x 4,1 cm 
Size is the same as yesterdays tag: 3 1/4" x 1 5/8"
versafine ink vintage sepia - rubberstamps by paperbag studios & clubscrap & art impressions - designer paper by k&company - brads & ribbon: unknown


post signature

9 comments:

  1. Een mooi label geworden. Mooie combinatie met bruin en turquoise.

    ReplyDelete
  2. Wow, mooi!!! Heerlijk he, snel iets moois maken. De tekststempels van Art Impressions doen het nog altijd goed vind ik. Top idee, die ribkartonnen achterkantjes.

    ReplyDelete
  3. Héél mooie labels in prachtige zachte kleuren en toch iets stoer met het ribbelkarton.
    Heerlijke manier om werkdruk van je af te zetten.

    ReplyDelete
  4. Ziet er even lief uit als de vorige.

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  5. Ik ga nog jaloers worden op jouw lintjes en hoe je ze knoopt :) Heel mooi!
    Die tekststempel is prachtig! Heel mooi label Dymphie!

    ReplyDelete
  6. Fabriekt jij maar lekker door, super dit ook!

    ReplyDelete
  7. Prachtig, maar dat wist je al! de kleuren spreken me heel erg aan, en wat een leuk detail het karton!

    ReplyDelete
  8. Mooi, mijn favourite kleurtjes ;o)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)