Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





19 February 2013

enveloppen (weggevertje)
envelopes (give away)

Veertien oefenvellen van gisteren zijn tot enveloppen gevouwen.
Fourteen of yesterday's test sheets are folded into envelopes.
Ik ga ze weggeven.
Beetje info: ze zijn niet geschikt om als postenvelop te gebruiken vanwege de kwaliteit van het papier (en sommig tape laat ook wel erg makkelijk los). Als kado-envelop zijn ze wel leuk of om te gebruiken in een collage of zo.
I'm going to give these away.
Some info: these are not fit to use in the mail due to the low quality of the paper (and the very low tack of some of the tape). You can use these as colorful gift-envelopes or in a collage or such.
Wil je een paar vlopjes, zelfs met deze afschuwelijke eigenschappen (je zult ze mogelijk nog opnieuw moeten plakken omdat ze los gaan), laat maar weten in de reacties. Ik maak 4 stapeltjes (2 sets van 4 en 2 sets van 3).
If you want to receive some of envelopes, even with this horrible product specs (you probably have to tape some over), please let me know in the comments. There will be 4 sets made (2 with 4 and 2 with 3 envelopes).
Morgenavond laat ik weten aan wie ik de setjes wil gaan sturen. Daarna neem ik even een blogpauze, er ligt flink wat werk op me te wachten :)
Tomorrow night I post who I will send the sets to. After that I will have a blog time-out, there is some serious work waiting for me :)

  post signature

21 comments:

  1. Ik durf het bijna nietmte zeggen, maar ja graag ;)) wil niet hebberig klinken maar wat jij maakt is mooooooi!!!

    Enne meid, nu alvast een mooie outtime

    Lieve groeten van Janine

    ReplyDelete
  2. Wat zien ze er lekker kleurig uit, lijkt al wel een beetje voorjaar :0))

    ReplyDelete
  3. Mooie enveloppen, daar kunnen leuke dingen mee gedaan worden!
    Een blogpauze....moet dat? *lol*

    ReplyDelete
  4. Mooi! leuk idee om er enveloppen van te maken.

    ReplyDelete
  5. Zien er leuk uit! Maar, eh, een blogpauze? Dat wordt je fleurige creaties missen, hoor! Tot weer, dan maar... Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  6. Tof om er enveloppen van te maken maar nog toffer dat je ze weggeeft.
    Hier zouden ze wel een bestemming krijgen.

    ReplyDelete
  7. De enveloppen zijn heel mooi, dus als je er een paar kan missen, dan teken ik er op in. Jammer dat je even pauze neemt, maar hopelijk daarna weer mooi dingen.

    ReplyDelete
  8. Natuurlijk! Wie zou er nu niet een paar echte "Dymphie enveloppen" willen bezitten? Al was het alleen maar om ze van dichtbij te kunnen bekijken. ;-)

    ReplyDelete
  9. Ja jeg blir gjerne med i trekningen av disse flotte konvoluttene.
    Lovely envelopes. :)

    ReplyDelete
  10. Gewoon even zeggen dat ik ze helemaal HAPPY vind, die enveloppen, maar ik heb al zulk leuk papier liggen nog (van jou) dat ik gun een ander een kans op deze ☺☺ (niet omdat ik ze zelf niet wil hahahah)

    ReplyDelete
  11. Ik word helemaal vrolijk van jouw enveloppen en vrolijkheid wil je altijd wel in huis halen :)

    ReplyDelete
  12. Die zijn allemaal mooi Dymphie

    ...tot na je blogpause dan.

    ReplyDelete
  13. Ze zijn wel errug leuk en vrolijk die " vlopjes" !!!
    Een blogpauze wat minder, maar daarna krijgen weer vast een heleboel leuks te zien...
    Succes met alles wat ne in die tijd wil gaan doen!

    ReplyDelete
  14. wat een leuke, vrolijke vlopjes, daar wil ik wel een paar van!

    groetjes Ida

    ReplyDelete
  15. Hé, dat ziet er gaaf uit! Leuk om te zien wat je van die prachtige gelliprints hebt gemaakt. Dat vroeg ik al in je vorige blogbericht, ik word meteen op mijn wenken bediend, ha ha!
    En als cadeauzakje zijn ze toch heel mooi?! Een cadeautje wat zo vrolijk is verpakt wil iedereen wel ontvangen hoor!
    Lekker even blogpauze houden, doe er rustig aan mee.
    Groetjes van Yvon (die toch stiekem wel uitkijkt naar de leuke dingen die er na je pauze weer te zien zullen zijn)

    ReplyDelete
  16. Leuk idee Dymphie!
    Ik zou het wel weten waar ik ze voor ga gebruiken die vlopjes, zo heerlijk fris van kleur en design.
    Dus.....heel graag, ja:0)

    ReplyDelete
  17. I am sad to hear of your blog break... but I understand. I am so inspired by your work and would be honoured to own a couple of your art envelopes! And *thank you* for posting in English, too!
    Joanne (in Canada)

    ReplyDelete
  18. prachtige envelopjes, daar zeg ik geen nee tegen! leuk idee trouwens!

    ReplyDelete
  19. Ik neem alle "gebreken"(loslatend tape ,papierkwaliteit) voor lief en wil wel kans maken op een pakketje, groet Nely

    ReplyDelete
  20. Ik vind ze er prachtig uit zien Dymphie!!
    Ben benieuwd hoe lang je die blogpauze gaat volhouden :)

    ReplyDelete
  21. Ik neem aan dat ik te laat ben, maar ik vind ze erg mooi! Dus ik waag nog een poging... ach ja, je weet maar nooit :)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)