Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





20 February 2013

enveloppen uitdelen
handing out envelopes

Het was leuk dat er zoveel belangstelling was voor mijn weggevertje. Nu maar gelijk door naar de uitslag van de trekking :)
De enveloppen willen graag verhuizen naar:
It was fun so many entered my little give-away. Without further ado, here are the results of the drawing :)
The envelopes would like to be mailed out to:





Marleen, Maska, Marjolijn en Paulien, willen jullie me je adres mailen (mijn email-adres staat in m'n profiel). Dan komen de enveloppen zo snel mogelijk naar jullie toe :)
Marleen, Maska, Marjolijn en Paulien, please email me your postal address (you'll find my email address in my profile). The envelopes will be on their way as soon as possible :)


˚˚˚˚˚˚˚˚
Maandag heb ik een boek af (hoop ik). Daarna nog een kleine pauze :)
There will be a book finished monday (when all goes well). After that another short break :)


post signature

6 comments:

  1. Leuk, gefeliciteerd aan de winnende dames, veel plezier ermee!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  2. Tusen takk.
    Gleder meg til å bruke dine flotte konvolutter.
    Email sendt.
    :)

    ReplyDelete
  3. Proficiat dames en veel plezier ermee!

    ReplyDelete
  4. indiet, proficiat aan de dames hierboven, jullie krijgen pracht werk thuis gestuurd, ik was ook al eens een gelukkige winnaar ☺ en nu... happy rusttijd Dimphie!!! see you backk

    ReplyDelete
  5. Ik ben super blij met mijn gewonnen envelopjes.
    Ik denk dat we maandag ook een mooi boek zullen te zien krijgen.

    ReplyDelete
  6. Hoi Dymphie,

    Wat leuk dat ik bij jou in de prijzen ben gevallen! Ben heel benieuwd hoe de vlopjes in het echie eruitzien en aanvoelen:0)
    Ik mail je zo meteen even mijn adres door.
    Dank je wel!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)