Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





5 February 2013

iemand koffie?
coffee anyone?

Zin in koffie? Laat maar weten, ik kan er zelfs een hartje op maken :)
In for coffee? Just let me know, I even can make a heart on top :) 
aanvulling: zilveren lepeltje uit eigen collectie :)
edit: silver tespoon from personal collection :)

Wat restjes gekleurd papier op bruin kaartkarton en ik had een uitnodiging klaar 
Some paper scraps on brown cardstock and the invitation was ready to mail


Het gave (houten wegwerp-) lepeltje stal ik sprong in mijn tas in een zelfbedieningsrestaurant (oeioei)
The cool (single-use wooden) spoon is stolen jumped in my bag in a self-service restaurant (ohoh)


De tekst paste bijna
The text almost fitted


versafine ink: onyx black & vintage sepia - rubberstamps by clubscrap (mocha java, nov 2002) & ma vinci's (it's my type) - hema 'washi' tape - wooden spoon


aanvulling:
Voor de duidelijkheid: het zilveren theelepeltje is een erfstuk, vier houten lepeltjes heb ik in een zelfbediening gered van de vuilnisbak :)
edit:
To clear things: the silver teaspoon is an heirloom, four wooden spoons were saved in a self-service restaurant from landfill :)

post signature

19 comments:

  1. Dat ziet er wel heel erg lekker hehhheee sorry mooi uit. Gezellig zo'n koffie kaartje.

    ReplyDelete
  2. Ik heb altijd zin in koffie :). Leuke kaart en ik snap dat lepeltje met je mee wilde.

    ReplyDelete
  3. Heerlijk, ben dol op koffie! Leuk kaartje, en grappig, zulke dingen springen bij mij ook altijd in m'n tas;)

    ReplyDelete
  4. Die koffie ziet er heerlijk uit, ik dacht eerst dat het zilveren lepeltje in je tas was gesprongen, maar ik denk dat het de andere op het 2e kaartje was? haha. Mooie kaart in elk geval!

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Karin, nee zeg, dat zilveren is een erfstuk :)
      Alleen een simpel wegwerplepeltje (nou vooruit een paar) liet ik in m'n tas springen, ander tafelgerei is veilig en het is geen gewoonte ;)

      Delete
  5. Gaaf kaartje Dymphie, en ja die koffie ziet er wel heel aantrekkelijk uit ;0) geniet ervan!

    ReplyDelete
  6. Leuke kaart, gaaf lepeltje, en koffie en kaartje bij elkaar is een heel goede combinatie (ook al vind ik koffie niet lekker).
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  7. Mooie passende achtergrond, leuke combinatie van stempels en, al drink ik ook geen koffie, ik vind het lepeltje een "vondst" Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  8. Zeg madame... Dat wil ik niet horen hé ;)) dat tasje springen hahaha, maare, wat leuk die houten lepels, waar heb je die vandaan? Super je kaartje!!

    ReplyDelete
  9. Ooh how inviting ... yes pretty please ... I would Love some heart topped coffee and yummy biscotti :)

    Your card looks super, I would have been tempted by those cool wooden spoons too ... glad you liberated some for such a great use!

    Versafine are some of my favorite inks too :)
    oxo

    ReplyDelete
  10. Lekker.... koffie!! maar je kaartje is ook niet te versmaden.

    ReplyDelete
  11. Top idee, dat bestempeld lepeltje! Super kaartje, en die koffie ziet er ook heerlijk uit!

    ReplyDelete
  12. GAAF!! Ziet er prachtig en lekker uit!!

    ReplyDelete
  13. lekker koekjes zijn dat he? de bovenste foto ;-))

    ReplyDelete
  14. Great idea with the spoon, very cool created card!
    Groetjes Anja

    ReplyDelete
  15. Wat een leuke uitnodiging. Enig dat gebruik van het houten lepeltje. top-idee.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    ReplyDelete
  16. Een mooie uitnodiging voor een lekker kopje koffie.
    Ik ken er wel die daar voor te vinden zijn.

    ReplyDelete
  17. Doet me denken aan dat liedje:
    Koffie, koffie, lekker bakje koffie, jongens wie wil er een mok.....
    ERG leuk!!!

    ReplyDelete
  18. Hey, zo'n koffietje zou ik wel willen :) Ziet er lekker uit! Jij drinkt je koffie in stijl, wow! Mooie kaart ook. Leuk die ronde stempels op de kaart. En de tape die ook aan de binnenkant terugkomt, mooi! Het bestempelde lepeltje is ook een super vondst. Heel mooie kaart!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)