Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





9 February 2013

label op zaterdag #3
tag on saturday #3

Een kleintje (8,25 x 4,1 cm) met kleintjes vandaag: 
A small one (3 1/4" x 1 5/8") with little ones today: 
'lots of love'
De kleintjes zijn losjes opgeplakt
The small ones are partially attached
Alle uiteinden van de touwtje zijn uitgevlast met een priem (of els)
All ends of the twine are frayed with an awl


paper: k&company - sissix: tiny tabs&tags - 'veel liefs': different colours - versafine ink: vintage sepia


˚˚˚˚˚˚˚˚

Voor degenen die dit weekend Carnaval gaan vieren: heel veel plezier gewenst!
For those celebrating Carnival this weekend: wish you lots of fun!


post signature

13 comments:

  1. Juist ja carnaval, had ik niet meer aan gedacht :)
    Mooi label Dymphie! Leuk hoe je met de woorden van het kleine stempeltje speelde. En dat uitgerafeld koord is ook heel mooi. Leuk item hier op zaterdag! Ik verheug me al op de komende weken!

    ReplyDelete
  2. Lief én stoer tegelijkertijd. Knap werk.
    Mooi zijn je nieuwe houdertjes!

    ReplyDelete
  3. Dat is een heel mooi label, gave die van Tim Holtz heb je er voor gebruikt. En wat een vrolijke carnavalsgroet, zou er BIJNA morgen mijn outfit voor gaan opzoeken :-)

    ReplyDelete
  4. Prachtig label, mooie kleuren en layout.

    ReplyDelete
  5. Gaaf dimphie, dat papier heb ik ook, masr op dat idee was ik nog niet gekomen ;)) leuk dat vlas maken! Weer wat geleerd en carnaval..... Aan mij niet besteed, ook al woon ik in het zuiden, ben blij als het voorbij is ;)) maar ik gun de anderen ook een leuke tijd hoor!

    ReplyDelete
  6. Dat is wel en HEEEEL lief lebeltje!

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  7. Zo leuk, die combinatie van labels! En dat touwtje ziet er zo uitgerafeld ook supermooi uit!

    ReplyDelete
  8. Schitterend labeltje Dymphie! En carnaval, nee daar doe ik niet aan, gewoon lekker werken :0))

    ReplyDelete
  9. Mooi label! En de lepeltjes uit je vorige post vond ik ook al iets om mee te decoreren en heb ze toen wij daar waren ook meegenomen (-gejoept). Hier wordt het op het moment weer wit. Kijken hoe dat morgen met de optocht wordt... Al sneeuwstormt 't; als 'ie' doorgaat sta ik er met m'n camera. Maar ik hoop op een strakke lucht en beetje zon voor super kleurige plaatjes... Fijn weekend en Alaaf, Gerrina

    ReplyDelete
  10. Wat een mooie posts heb je weer op je blog staan. Deze is ook echt puur natuur, alsof je nog geinspireerd was door het uitstapje op de Veluwe!

    ReplyDelete
  11. Every detail of your pretty tag is wonderful Dymphie ...
    I really enjoy seeing what you used to create it with your cool last picture!

    Happy Sunday!
    oxo

    ReplyDelete
  12. Hartstikke leuk label zo, Dymphie! Mooi blauw met naturellen!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)