Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





12 February 2013

mannenkaart
masculine card

Een 'mannenkaart' naar een idee op Pinterest
A masuline card I made to an idea found on Pinterest
De naaimachine eens onder tafel vandaan getrokken :)
I've pulled out the sewing machine for this one :)
De tekst is opgeplakt met 3D-tape
The text is attached with dimensional tape

adirondack ink: latte & mushroom - stamps by clubscrap (to you with love, 2004) & ink and the dog (man of numbers) 

Rommel maken kan ik als de beste. Foto klaar? Vegen we gewoon alles opzij... Herkenbaar? ;)
Making a clutter is core business to me. Done with a photo? Just sweep everything aside... Feels familiar? ;)


post signature

14 comments:

  1. Mooie mannenkaart, en ja ik herken dat, 3 minuten heb ik nodig om mijn kamer eruit te laten zien alsof er nooit opgeruimd wordt hahaha.

    ReplyDelete
  2. Rommel voedt de inspiratie...hier toch :)
    Mooie mannenkaart Dymphie. Mooie met die vage stempelafdrukken en ook je stiksels zijn leuk!

    ReplyDelete
  3. Leuke kaart zeg! Maar zijn er echt mannen die van kaarten houden of praten wij ze dan aan?
    Hoe dan ook, nice!

    Liefs,
    Bianca

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Bianca: ik heb het eens nagevraagd en... 'ja hoor, mannen houden ook van de aandacht die je ze geeft door een kaart te sturen' :)

      Delete
  4. Leuk om de achtergrond van de kaart zo te maken en de tekst bovenop spreekt een man denk ik wel aan. Rommel maken kan ik heel snel, maar door beperkte ruimte maak ik de foto's ergens anders. En dan kom je terug en kun je alleen maar opruimen, anders kan ik niet aan iets anders beginnen... Als ik met een serie bezig ben zitten de uitgezochte spullen in een mandje dat staat...op de grond! Daar is soms nog wat ruimte over, haha... Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  5. Ja herkenbaar, binnen no time troep. Maar een leuke kaart en waarom niet voor een man.

    ReplyDelete
  6. inderdaad een echte mannenkaart en mooi!!! wat gebruik je een hoop stempels, en auch.. rommel maken, kijk maar niet hoe het hier uit ziet hahaa

    ReplyDelete
  7. Het is een mooie stoere mannenkaart. En hier een rommeltje........ ik zeg maar even niets.

    ReplyDelete
  8. Prachtig! Alles klopt aan deze mannenkaart. Mooie steekjes, en wat heb je veel stempels gebruikt zonder dat het er te druk uit ziet.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Janine en @Godelieve: 't was een beetje passen en meten, bijna alle 18 stempels van die ene Clubscrapsheet zijn gebruikt :)

      Delete
  9. hi dymphie! i've had such a wonderful time looking through your past posts! all of your cards, tags, photos....everything!.....looks fantastische! i've always loved your style, and your craftsmanship is spot on, art girl!! xox

    ReplyDelete
  10. Wat mooi! Zo heel gewoon en toch zo apart!

    ReplyDelete
  11. Wat een mooie kaart, echt een mannenkaart, maar als je deze in roze zou maken, zou het weer een mooie "vrouwenkaart" zijn. Haha heel herkenbaar van die rommel, maar als t dan weer opgeruimd is dan wil je meteen weer aan de slag :)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)