Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





11 March 2011

vezelpapier
fibre paper

De beloofde papiershow :)
As promised the paper show :)




Alle vellen zijn A5-formaat, ze zijn verrassend 'papierachtig' om te voelen en 'horen', veel meer dan ik verwacht had. Ik had echt meer 'plantgevoel' in gedachten. De meeste vellen zijn te scheuren, alleen de lange vlasdraden lijken onverwoestbaar, dat ziet er uit als blond haar*) en voelt als papier, heel gek.
All sheets are A5-sized (8.3x5.8") and are surprisingly 'paperlike' to feel and 'hear', much more than I anticipated on. I really was thinking it would be more 'plantlike'. Most sheets are tearable, only the flax fibers look indestructible, it looks like blond hair*) and feels like paper, really weird.


*)vroeger hadden poppen haar van vlas
*)in the old days dolls had flax hair




Mooie textuur
Lovely texture




en tenslotte nog een groepsfoto!
and a group picture to finish it off!




post signature

12 comments:

  1. and what a fabulous show it is at that. looks great!

    ReplyDelete
  2. Dymphie, ze zijn helemaal prachtig!!!
    Dat je dit zelf gemaakt hebt...erg leuk!

    ReplyDelete
  3. Wat gaaf, ze zijn geweldig om te zien. En wat leuk dat je zit zelf hebt gedaan....

    Groetjes Jolande

    ReplyDelete
  4. jeetje wat apart, schrijven kun je er niet op denk ik? dus boekenkaften ervan maken zou ik zeggen? Mooi hoor dimphie, en hoe mooi is dat iets creeëren uit de natuur.

    ReplyDelete
  5. MOOOOOI!!!!! Ziet er héél gaaf, ik ben heel benieuwd wat je er van gaat maken!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  6. Schitterende serie, ben benieuwd wat je hiervan gaat maken.

    ReplyDelete
  7. Jaaa, 10 heel speciale velletjes!

    ReplyDelete
  8. Die zijn echt geweldig geworden!

    ReplyDelete
  9. heel erg mooi!
    Ik ben heel benieuwd wat je ermee gaat doen verder. Maar zo is het ook al een plaatje!

    ReplyDelete
  10. Ernaar kijken, eraan voelen lijkt me al een feest :)
    Mooi! En dat je dat zomaar kan maken.

    ReplyDelete
  11. Wowie dat is een prachtig setje tags! En...wat gaaf dat het "made by Dymphie" is!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)