Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





22 March 2011

zo schattig
so sweet




˚˚˚˚˚˚˚˚
Dank je wel voor al die lieve reacties op m'n blogileum! Ik geniet, echt waar ♡
De linken naar de oude berichten die wat gehusseld waren hangen nu weer goed aan de plaatjes. Als je eens wat tijd hebt: neem een kijkje bij die oude berichten
Ik las gister dat ze bij Web-log (da's m'n oude blog-account, NIET HIER) gaan migreren en inactieve blogs gaan opheffen. Misschien dat ik mijn oude berichten toch nog naar Blogger ga verhuizen, maar ik denk dat de foto's verdwijnen als ze het oude blog definitief opheffen... (weet iemand hoe dat zit?). Dus het zou dan maar weinig zin hebben, ik denk er nog even over.


Thank you all so much for the kind comments on my blogiversary! I'm enjoying all, really ♡ The broken links on some of the thumbnails are now fixed, you're welcome to have a look at my ancient posts ;) 
Yesterday I read the Web-log blogs (that's where my old blog account is, NOT THIS ONE) will be migrated this spring and inactive blogs will be deleted. Now I'm thinking of moving my old posts to Blogger, however I think the photos won't be available anymore when the blog is definitely deleted (anyone knows about stuff like this?). In that case it will be of little use to move, i'm pondering what makes sense to do.


˚˚˚˚˚
aanvulling:
(iets heel anders) ik word er gek van, het aantal blogberichten op de beginpagina stond altijd op 15, tot voor een paar dagen was dat ook echt zo en nu staan er ineens maar 4 of 5 berichten. Wat ik ook doe, het wil niet terug naar die 15... alle hulp is welkom :)

edit:
(something different) it's driving me crazy, the amount of blog posts on the start page was set on 15 and until shortly it always showed those 15. And suddenly there are only 4 or 5. I've tried and tried to change it  but to no avail... all help is appreciated :)



post signature

4 comments:

  1. Je blogileum ..... hoera, wat ik net op je andere berichtje heb gezet, maar ook een hoera voor een nieuw woord in de Dikke van Dale! Als je het maar veel en lang genoeg gebruikt, komt het er vanzelf in.
    Maar over het aantal berichten op je blog .... strange, kweetniet. Ik het het ook ingesteld op 20, maar het zijn er 14. Nu zijn mijn berichten vaak wel lang, maar daar zou het niet aan moeten liggen als het bij jou inderdaad maar 5 op staan. Is het al lang zo? Bij mij waren laatst alle plaatjes bij mijn favoriete blogs weg. Na een dag of 5 stonden ze er plots weer op. Zou het vanzelf goedkomen? Anders een vraag op het forum zetten? Dat je via instellingen en opmaakt wel 20 berichten op je hoofdpagina aangeeft, maar er maar 5 zichtbaar zijn.
    Als ik nog iets anders bedenk, wat ik me als suffe blogger niet kan voorstellen, dan laat ik me horen. Succes ermee!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  2. Misschien heeft het met je collagepost te maken? Bij mij was het toen ook zo. Als die van de eerste pagina verdwenen is komt het mss vanzelf weer goed?
    Er gebeuren soms vreemde dingen in blogland :)

    ReplyDelete
  3. van het muziekje wordt je al vrolijk, hahaa, leuk hoor, dat met die zoveel logjes wist ik niet eens, eens kijken of ik dat ook heb? nee, ik heb er 10, maar er staan wel hele grote tussen, dus logisch dat dan niet meer erop kunnen. Ik kan je niet verder helpen Dimphie, sorry. ☺

    ReplyDelete
  4. Soms kun je een blog gewoon 'exporteren' naar je harde schijf. Je zult moeten zoeken in de opties van je blog of je zoiets kunt vinden. (Heb het zelf ook nog nooit gedaan hoor ;) ).

    Jacqueline

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)