Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





8 March 2011

klaar (bijna)
ready (almost)





Het 'let it loose' journaal zit in elkaar, nog niet alle lessen zijn af en misschien komt dat nog, of niet...
The 'let it loose' journal is bound into a book. Not all lessons are finished yet, maybe it will happen, or not...




Op de achtergrond de pers met het 'vezelpapier' dat ligt de drogen.
In the back the press with 'fiber paper' drying in it.

Nu ga 'k weer terug naar m'n schilderlessen die geduldig liggen te wachten. Ik ben van plan wat van het 'vezelpapier' in die schilderstukken te verwerken, zal me benieuwen.
Now I'm going back to the painting lesson that are patiently waiting for me. I'm planning to integrate some of the 'fiber paper' into the paintings, cannot wait to see how that works.


post signature

16 comments:

  1. wat mooi geworden! En wat leuk om het zo in zijn geheel op het filmpje te zien. Met de uitnodigende lege bladzijden..;)
    Hoewel ik zelf niet zo veel met boeken doe, alleen dan zo heel af en toe een scrapboekje maak, vind ik deze afwisseling op jouw blog heel leuk om te volgen! Het inspireert..oh..had ik maar wat meer tijd..

    ReplyDelete
  2. Dat ziet er erg mooi uit Dymphie!! Mooie variatie op de binding, die ik als beginnende binder nog niet aandurfde. Maar voor jou met jouw ervaring waarschijnlijk heel simpel was. Heel mooi zoals je kaft is geworden! Erg leuk met je filmpje erbij!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  3. Wat een prachtig boekwerk en je hebt het mooi ingebonden. Handig met de lessen erbij. In 1 woord: Schitterend, Om trots op te zijn. Liefs, Marleen.

    ReplyDelete
  4. Wat mooi, daar kun je trots op zijn, van binnen en van buiten;o)

    ReplyDelete
  5. Het is een prachtig boekje geworden...en gaaf hoe je het laat zien op dat filmpje...10 met een griffel...8)

    ReplyDelete
  6. Wow, prachtig Dymphie! Elke pagina is mooi, de kaft is superleuk geworden! Mooie steek ook en prachtig touw waar je mee naaide!
    Een Art Journal om te koesteren!!

    ReplyDelete
  7. En ik vergeet nog te zeggen, prachtige foto ook!

    ReplyDelete
  8. Dat is mooi geworden Dymphie! Door een deskundige ingebonden, dat is zeker :)
    Mooie pagina's.

    ReplyDelete
  9. Beautiful binding, what a treasure for you to keep. xox Corrine

    ReplyDelete
  10. Dimphie het is fantastich geworden, ik vind het echt heel erg mooi uitzien, die steek die jij gebruikt ziet er tof uit, moet ik ook nog eens uitproberen. Mooi! een fijne week en groeten van Janine

    ReplyDelete
  11. Een inspirerend boekje is het geworden, Dymphie, heel gaaf ingebonden!

    ReplyDelete
  12. Helemaal geweldig, wat een prachtige rug aan een prachtig boek

    ReplyDelete
  13. Prachtig geworden Dymphie. Ik ben jaloers op je mooie kaft. Je boekbindsteek is ook erg mooi.Ik kan zeker zien dat er een echte boekenmaakster mee bezig is geweest. Ik ben nog steeds niet verder....:-(

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)