Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





15 March 2011

gouden bruiloft
golden anniversary

M'n moeder vroeg me om een kaart te maken voor vrienden van hen die binnenkort hun gouden bruiloft vieren. Iets gezelligs leek me wel gepast.
My mom asked me to make her a card for friends who celebrate their golden anniversary shortly. Something fun sounded good to me.




Een simpele voorkant, cijfers op de achterkant van het designpapier geprint en uitgeknipt.
A rather plain card front. Numbers printed on the backside of the design paper and cut out.








Veel dansende hartjes voor een koppel dat al zo lang bij elkaar is.
A lot of dancing hearts for a pair that is together for such a long time already.





De werkwijze vind je via 'deze is ook leuk'.
The how-to can be found via 'deze is ook leuk'




post signature

14 comments:

  1. Heel leuke variatie op de ballonkaart, prachtig! Mooi papier ook! Heel mooi op de foto gezet Dymphie!

    ReplyDelete
  2. Dit is nog eens een speciale felicitatie kaart!
    Heel erg leuk!

    ReplyDelete
  3. Hee, Dymphie, jouw ouders OOK al vijftig jaar getrouwd (de mijne sinds 20 januari ook al!)

    Prachtige felicitatiekaart, geven ze ook nog een feest??

    ReplyDelete
  4. @sproet
    niet mijn ouders, maar vrienden van hen :) ik ga de tekst aanpassen, het wordt anders nog verwarrend *lol*

    ReplyDelete
  5. Brilliant
    and
    Beautiful
    and
    Wonderful
    Dymphie!!!
    Your mother asked the right person that's for sure...I can only imagine the happy couples' faces when they open your card

    oxo

    ReplyDelete
  6. Wat maak jij toch leuke kaarten.
    Echt super mooi deze, de rust in de kleur, de herhaling van de hartjes ,prachtig.

    ReplyDelete
  7. oh wat leuk, die ga ik ook uitproberen maar dan met balonnen, je kaart is echt hartstikke leuk. zullen ze vast heel blij mee zijn, grusse von mir

    ReplyDelete
  8. Hallo Dymphie,
    Gisteravond heb ik deze kaart al gezien en gauw de 'how to make' gekeken. Daarna ben ik hiermee aan de slag gegaan. Hij is nog niet af, maar binnenkort komt ie op mijn blog.
    Bedankt voor de inspiratie.
    Ik vind dat jij er een bijzonder leuke kaart mee hebt gemaakt. Dit is een kaart, die het bruidspaar niet dubbel krijgt. Ze zullen hem zeker mooi vinden!!
    Groetjes Judith

    ReplyDelete
  9. Hoi Dymphie,
    Wat een leuk kaartje. Schattig die hartjes in het midden. Ga ook kijken het het precies moet, vind het echt heel leuk.
    Groetjes,
    Ini

    ReplyDelete
  10. Leuk....wat een gaaf idee die dansende hartjes...
    Groetjes Jolande

    ReplyDelete
  11. Mooi, geweldig die binnenkant met die hartjes!

    ReplyDelete
  12. This is a fun idea! Lovely card. I am sure they will appreciate it :)

    I´m glad that you finally got your envelope from me and I´m sorry you had to wait for so long...

    I wish you a great weekend!
    Kind regards
    Susan

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)