Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





31 March 2011

klaar (bijna)
ready (almost)





'k weet het even niet meer... misschien dat bovenste peul nog een takje nodig heeft :)
I'm not sure... maybe the upper left pod needs a stem :)


Vandaag zag ik dit:
Today I noticed this:







Als je je blog bij Blogger hebt moet je achter je blogadres eens /view intikken (zo: http://papierenavonturen.blogspot.com/view/), dan komen er een paar leuke opties om door een blog te zoeken tevoorschijn. Mijn favoriet op het moment is de flipcard en snapshot.
When you have a Blogger blog try typing /view behind the URL (like this: http://papierenavonturen.blogspot.com/view), some fun options available to search the blog. My favorite at the moment are flipcard and snapshot.




fijne avond!
have a wonderful evening!


post signature

11 comments:

  1. Your pods are very captivating and thanks for the tip on blogger...isn´t that interesting to view blogs like that.

    ReplyDelete
  2. jeetje Dimphie, wat leuk,... nou ja, eerst die vieuw dan maar, wat leuk, hoe kom je daar nu weer aan, speelgoed hoor ☺ thanks voor de tip. En wat je prachtige schilderij aan gaat, ik zou geen lijntjes meer trekken, wordt te veel denk ik, maar das mijn smaak, ik vind het zo geweldig!!

    ReplyDelete
  3. Top geworden Dymphie! Ik zou geen lijntjes er mee bij zetten, het evenwicht is voor mij prima zo.

    ReplyDelete
  4. Een heel mooie toevoeging, al die witte accenten!
    BEDANKT voor de flipcard en snapshot tip, lijkt me handig!

    ReplyDelete
  5. Bedankt voor de leuke tip!
    En je schilderij is geweldig.
    Die witte lijntjes halen het helemaal op.
    Ik ga wel voor een lijntje of "iets' aan de linkerkant....

    ReplyDelete
  6. Bedankt voor de VIEW tip, hoe kom je er toch allemaal aan?
    Ik zou wel het peultje vast maken aan een klein zwart lijntje . Hij zweeft zo:)
    Witte accenten halen mooi op.
    Fijne dag Miek

    ReplyDelete
  7. Leuke tip zeg en wat betreft je schilderij, niets meer aan doen. (aan zulke tips heb je dus niets)

    ReplyDelete
  8. Really enjoy this piece Dymphe, my colors and so saturated with depth. I will have to check out /view. Pretty cool. xox corrine

    ReplyDelete
  9. Dank voor je view tip, ik ga het eens proberen.
    Ik zou wel een lijntje of iets dergelijks doen, nu "hangt" ie voor mij in het niets, voor mij is dat niet af. De onderste is prima zo, loopt mooi weg op je schilderij.
    Maar uiteraard is het jouw creatie, dus ook jouw eindbeslissing wat je er mee doet! Maar daar ben ik dan wel weer benieuwd naar.
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  10. ik zou een soort lijntje maken van tekst, succes!
    bedankt voor de tip wat computer betreft, dat "ding" kost me veel tijd, hahaha.
    fijn weekend,

    ReplyDelete
    Replies
    1. dank je wel :) ik heb geen mailadres van je, dus maar even zo... *lol* dit schilderwerk is al ruim 2 jaar oud, ik denk niet dat ik er nog iets aan ga doen ;)

      Delete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)