Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





25 March 2011

stapel op vrijdag
piles on friday

en dan vooral als je een middag vrij bent en als bonus de zon ook nog schijnt :)
free afternoon and sun is shining, i'm back in paradise :)
in de tuin een stapel dakpannen, allerlei insecten wonen ertussen. Soms til ik ze even op om te zien wat er zoal krioelt.
in our back yard a pile of tiles, a good home for all kind of insects. Every now and than I lift the tiles to see what lives underneath.




vorige week zag ik een mooie stapel bij Anneke, alle stapels die meedoen zie je bij Irma ('allerlei kleurtjes').
last week I noticed a lovely pile at Anneke's blog, all piles on friday kan be seen at 'allerlei kleurtjes'


Allemaal een heel fijn weekend gewenst!
Wish you all a wonderful weekend!




post signature

7 comments:

  1. kijk, das een stapel die mij ook interesseert, meid ik kom wat stapels tegen vandaag ☺ fijn weekend, groet, Janine

    ReplyDelete
  2. Leuk deze stapel! Alle beestjes komen weer tot leven met dit weer. Ik zag gisteren al weer een citroenvlinder!
    Fijn weekend

    ReplyDelete
  3. Leuk deze stapel! Alle beestjes komen weer tot leven met dit weer. Ik zag gisteren al weer een citroenvlinder!
    Fijn weekend

    ReplyDelete
  4. Altijd goed, stapels die ook beestjes leuk vinden! Fijn weekend!

    ReplyDelete
  5. Een heel mooie stapel Dymphie! Leuk tegengewicht voor alle romantische en pastelkleurige stapels :)

    ReplyDelete
  6. Een stoere stapel
    en leuk voor de insecten.

    ReplyDelete
  7. you are a brave girl to peek under that pile of tiles! around here, that would be a cozy home for a little snake.....ick!! have enjoyed looking through your past posts.....your artwork is absolutely gorgeous, dymphie!! xoxo

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)