Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





22 October 2012

muurversiering
wall decoration

Eindelijk kwam het er dan van, vandaag een stel dunne roestvrijstalen platen als magneetbord opgehangen. Een tip: haal beschermfolie van platen af, laat het niet een paar jaar zitten, of je moet spierballen willen kweken met de plak eraf poetsen...
Als een echte bouwvakker gaten in de platen en de muur geboord en, hoppa, ik kan een prive tentoonstelling houden :)
Finally the time was there, today I managed to hung two thin stainless steel boards. Some advice: remove protective sheets immediate, don't let it sit for years, except when you want to take advantage of it as a work-out when removing the goo...
I felt like a true construction-worker drilling holes in the plates and wall. Now I have my own private exhibition wall :)


De platen komen uit het Ikea keukeneiland, dat al jaren als hoge werktafel en papierkast dient (nog een foto van die papierkast). Een rokhanger uit dezelfde zaak kan mooi dienen als papierhanger, ik weet zeker dat ik nu nog een paar rokhangers nodig ga hebben...
The boards are left-overs from the Ikea kitchen island, the one that is in use as a standing table and paper storage (here's another photo from the paper storage) since years. A skirt hanger from the same supplier doubles as paper hanger, I'm sure I will need a few skirt hangers more now...
De kaart boven het slingertje kreeg ik van 'Sproet': Dank je wel ♥
'Sproet' surprised me with the card you see on top of the tiny garland: Thank you ♥ 

post signature

16 comments:

  1. Wat een supperleuke mooie muur heb je ervan gemaakt!!!

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  2. Eens creatief, blijft creatief!:0)) gr.
    Marga

    ReplyDelete
  3. dat ziet er leuk uit, handig ook trouwnes!

    ReplyDelete
  4. Een pracht van een etalage maak je op die manier, supermooi! Een rokhanger om papier op te hangen, dat ik daar nu nog nooit opgekomen ben, bedankt voor de tip :)

    ReplyDelete
  5. Ziet er heel leuk uit Dymphie, maar ook vooral heel handig en praktisch!
    Een leuk kaartje erbij doet heel vrolijk aan.
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  6. Ziet er goed uit! Stoere vrouw...

    ReplyDelete
  7. Ziet er prachtig uit Dymphie en super zo alles op te kunnen hangen.
    waar Ikea al niet goed voor is (haha)
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  8. Mooi!! Altijd leuk om de "craftspace" van 'n ander te zien. Handig idee met die platen, zo kun je nog es wisselen wat je ophangt. Ik heb schuine wanden in mijn atelier dus plak nogal eens iets op met tape. Maar misschien werkt zo'n magneetbord ook wel..

    ReplyDelete
  9. Dat ziet er mooi uit, en ook de papiertjes die aan de rokhanger hangen zijn erg fraai. Leve de Ikea (manlief is nu een nieuw Ikeabureau voor dochterlief in elkaar aan het klussen :-))

    ReplyDelete
  10. fabulous project, dymphie! your paste papers look gorgeous hanging there on your new inspiration board! xox

    ReplyDelete
  11. Echte creativiteit komt wel tot uiting in het bedenken van deze wandbordconstructie (200 punten bij scrabble ☺☺☺), origineel idee, ook met die rok/broekhanger!! Leuk mn kaartje tussen al jouw creatieve spinsels te ontdekken ☺☺

    ReplyDelete
  12. Dat ziet er weer gelikt uit. Zou ik ook wel willen maar de muren zitten volgebouwd ;o(

    ReplyDelete
  13. Nou, bouwvakker, het ziet er super uit, wat een idee ook, maar ja..... Ik heb geen lege muren ;(

    ReplyDelete
  14. De handige vrouw heeft superwerk geleverd!
    Ik denk dat er velen een beetje jaloers zijn:)

    ReplyDelete
  15. you are not only a talented artist
    but very handy too!
    oxo

    ReplyDelete
  16. Een heel erg leuk idee , en een talent ben je zeker !
    Liefs ♥RINI♥

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)