Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





28 October 2012

zondag
sunday





  • regenbogen zitten in mijn hoofd de laatste tijd
  • 'k moet nodig naar de Xenos volgens Inge
  • de stijfselpapierworkshop was super! (deelnemers BEDANKT!)
  • natuurlijk geen toonbare foto's gemaakt (ik hoop op de cursisten...)
  • 't is weer warme sokken- en wantenweer :)
  • fijne zondag gewenst!

  • there are rainbows on my mind lately
  • have to visit a local deco store as Inge showed
  • yesterdays paste paper workshop was super! (thank you participants!)
  • of course no presentable photos by me (hoping some workshoppers have a few for me...)
  • started to wear warm socks and mittens again :)
  • wish you a wonderful sunday!


post signature

17 comments:

  1. Ik vond het een hele leuke leerzame workshop! Papier is gestreken en ligt onder een stapel boeken. Nogmaals bedankt voor de les, je was een TOP juf.:)))

    ReplyDelete
  2. Fijn dat het leuk was en nu die regenboog kleuren nog uit je hoofd zou ik zeggen! Wie weet zien we daar hier iets mee verschijnen? Fijne zondag, Gerrina

    ReplyDelete
  3. Ik hoop dat je slaagt bij de Xenos :-)En ben dan alvast heel benieuwd naar het eindresultaat!

    ReplyDelete
  4. die regenboogkleurtjes zijn ook wel heel mooi, en ik ben ook benieuwd naar wat je allemaal bij de xenos scoort.

    ReplyDelete
  5. Super foto Dymphie! Ik kan me voorstellen dat jouw workshop net zo super was!
    Fijne zondag!

    ReplyDelete
  6. Ik heb mijn warme sokken ook weer opgezocht hoor..brr wat is het koud, das weer wennen;)
    Tsja's, en foto's maken terwijl je een workshop geeft, dat valt niet mee. Leuk dat het geslaagd was!

    ReplyDelete
  7. What pretty colors...mmmm a paste paper workshop,,,ohhh I wish I could have been there. Can´t wait to see some of the yummy papers!

    ReplyDelete
  8. oh yeah,,,,I have the fluffy socks on toooo. We have TOOOO much snow...oh no!!!

    ReplyDelete
  9. Hoi Dymphie, ik heb gisteren een superdag gehad. Je kunt de foto's van mijn blog halen als je dat wilt. Ik bewerk de foto's altijd een beetje in fotoshop. Als ik ze moet sturen hoor ik het wel van je. Nogmaals bedankt voor de leerzame les en de duidelijke uitleg.

    ReplyDelete
  10. Gave foto! Ik kijk graag naar deze heldere en vrolijke kleuren.
    Fijn, dat de papier-maak-dag zo geslaagd is!
    Fijne zondagavond,
    groetjes, Judith

    ReplyDelete
  11. Ik heb gisteren een super dag gehad! Genoten van jouw workshop stijfselpapier maken, enorm leuk om te doen. In plaats van verf heb ik het vandaag ook met navulling Distress gedaan, gaat heel prima.
    En je les was ook super; heel duidelijke uitleg, mooie voorbeelden, prima handout !!! Erg fijn om die mee te krijgen.
    Nogmaals hartstikke bedankt!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  12. Dymphie het was gister een super gave middag. En erg mooi werk gemaakt dankzij jouw aanwijzingen en materialen.
    Nogmaals heel hartelijk dank.
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  13. Dat jij een super juf bent dat kan ik wel geloven en de resultaten op de diverse blogs die mogen er zijn!

    ReplyDelete
  14. Wat een heerlijke kleuren, stomme vraag misschien, maar heb je hiervan de kleurnummers? Ik vind het zo namelijk een schitterende combi, zodat je van alles wat hebt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @margot: mail me (emailadres in mijn profiel) en ik stuur je de lijst

      Delete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)