Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





29 October 2012

op m'n werktafel 17
on my worktable 17


"...pas op, 't kruipt dichterbij..."
"...watch out, it's crawling closer..."

˚˚˚˚˚˚˚˚
Benieuwd naar stijfselpapieren van deelnemers aan de workshop? Neem eens een kijkje bij:
Curious to see some results from last saturday's paste paper workshop? Take a look at:


Je zult het met me eens zijn dat er prachtig werk is geleverd!
You'll agree there is some wonderful work made!



˚˚˚˚˚˚˚˚
Even iets heel anders
Gezocht:
Als je zo'n Hema zeeppompje hebt en er vanaf wilt, mail me dan. Ik breng je in contact met iemand die er 'wanhopig' naar op zoek is :)


post signature

9 comments:

  1. Daar kruipt iets moois op je werktafel!
    En wat lees ik overal enthousiaste verhalen over de cursus stijfselmarmeren.

    ReplyDelete
  2. Heel leuk om al die leuke foto's te zien van de workshop. Mooie marmers zijn er gemaakt. En benieuwd werk op de foto gaat worden.

    ReplyDelete
  3. So many lucky people getting to play with paste papers = Wonderful Dymphie!

    Love your rainbow of paints below too...we need some rainbows in our storm
    oxo

    ReplyDelete
  4. Inderdaad overal enthousiaste verhalen over onze workshop stijfselpapier makenl. Waar komt omdat de resultaten bij iedereen zo verschillend maar daardoor juist wel zo leuk en mooi zijn, maar vooral omdat we een heel goede juf hadden, en dat ben jij zeker Dymphie! Nogmaals hartstikke bedankt voor je duidelijke uitleg, aanwijzingen, tips, ideeën en een schat aan inspiratie om er thuis mee verder te gaan. Ik heb een geweldige dag gehad, dank je wel!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  5. Wat er op je bureau kruipt is echt prachtig. Hoe verzin je het weer. En je workshop was so leuk Dymphie en ik heb het erg gezellig gevonden. Natuurlijk weer veel geleerd, dank je wel. Ook de resultaten zijn zo totaal verschillend met hetzelfde materiaal. Prachtig.
    groetjes Marja

    ReplyDelete
  6. ik wil er ook nog een hoor ☺, enne dit boekje is super mooi!!!

    ReplyDelete
  7. Het papier van het kruipend ding ziet er in ieder geval al mooi uit.

    ReplyDelete
  8. wat een leuke rups!? En je papier heb ik zo hier en daar gezien en dat is echt schitterend!

    ReplyDelete
  9. Leuk wat er aan komt kruipen...ben ik zeer in geïnteresseerd....
    Je workshop was een succes zo te lezen!!!
    Leuk hoor!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)