Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





10 January 2012

kerst-armbanden
christmas bracelets

De kadozakjes die ik een poos terug maakte waren natuurlijk niet leeg. Voor kerst bestelde ik armbandjes voor m'n nichtjes en neef bij 'Jewels by Ine'. Op het geinige kiekje van het stel zie je er vijf, nr.6 was op skivakantie. 
The gifbags I made some time ago didn't go empty of course. For christmas I ordered bracelets at 'Jewels by Ine' for my nieces and nephew. On the fun snapshot you'll see five of them, #6 was on skiing vacation.
photo by my mum
Ine heeft op haar blog een van de armbanden in het zonnetje gezet, misschien laat ze ze nog wel allemaal zien :)  Haar blog is zowiezo de moeite waard, ze maakt allerlei moois met kralen, maar ook af en toe een kaart en alles heel verzorgd op de foto gezet.
Ine posted one of the bracelets on her blog, perhaps she will show them all sometime :) When you go visit her blog you will be pleasantly surprised by her pretty bead work and she makes an occasional card too, all very beautiful photographed.


Ine dank je wel voor de mooie armbanden en extra service!
Ine thank you so much for the gorgeous bracelets and extra service!


˚˚˚˚˚˚˚˚
Aanvulling:
ik bedacht me ineens dat ik een foto had gemaakt van de mooie verpakking van Ine
Edit:
I remembered (a bit late) taking a photo of Ine's lovely packaging






post signature

9 comments:

  1. Hier zullen ze heel blij mee zijn, zien er fantastich uit. Dat vind ik al van de verpakking, leuk nu te zien wat erin zat :o)

    ReplyDelete
  2. Je moeder heeft er een heel leuke foto van gemaakt! Prachtig! En jij had het allemaal supermooi ingepakt! Jou nichtjes en neef boffen maar met zo'n tante!

    ReplyDelete
  3. Ja inge heeft een geweldige blog, weet je welke ik super cool vind? Die jongensarmband. Je neefje en nichtjes zullen zo blij zijn geweest. Leuk logje!

    ReplyDelete
  4. Dat was een super leuk idee, Dymphie!
    Ik vind Ine's sieraden ook zo mooi!

    Ook de foto is top, dat idee ga ik bewaren, als het mag (-:
    Groetjes, Judith

    ReplyDelete
  5. yes, I think Ine picked up all her mother´s creative genes don´t you? Beautiful bracelets...I think I "need" one too...number 6 is probably still stranded up in the mountainsdue to all the snow this past weekend...atleast she has a fine piece of jewelry with her till she gets out of there..........

    ReplyDelete
  6. Ine's work is very lovely, and she has such a talented mom too. Thanks for sharing her link. xox Corrine

    ReplyDelete
  7. Dag Dymphie, wat een mooi berichtje :) bedankt!
    Leuke foto van de handen :) Ik vond het een fijne samenwerking! Ine

    ReplyDelete
  8. Leuke kadootjes!!!
    Je zult maar zo'n lieve tante hebben!

    ReplyDelete
  9. Wat een mooie kerstarmbandjes. Leuk dat er ook een armband voor een jongen bijzit. Heel bijzonder.
    Ze zullen wel blij zijn met zo'n tante!.
    Groetjes,
    Ini

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)