Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





7 April 2014

enjoy!


Restjes van het papier, dat ik afgelopen week gebruikte op de notitieboekjes (klik), heb ik gebruikt op twee dezelfde kaarten. Wat anders dan de kaarten met de boekjes mee laten reizen naar de winnaars van mijn Facebookverloting :)
Scraps of the paper I used last week on the notebooks (click) are used to make two simple cards. I like it when things go together easily :)





Over de koptische bindingen: degenen die me een email hebben gestuurd, krijgen deze week antwoord met info over mijn workshopplannen. Ik heb er nu al zin in, het wordt leuk :)




post signature

4 comments:

  1. Zoveel moois gezien op je blog! Heb je wel gemist afgelopen weekend!

    ReplyDelete
  2. Zeer mooie kaartjes in die leuke kleurtjes!!
    En wat zijn je boekjes met koptische binding weer supermooi!!
    Groetjes, Linda

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)