Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





4 April 2014

meer koptische bindingen
more coptic bindings


Vier op een rij
Four in a row






Het collagepapier op de voor- en achterkant koop je zo op grote vellen, leuk!
The collaged paper on the covers is bought as is, so much fun!






En al duurde het even voor allevier deze boekjes af waren (klik), ik heb wel mijn pr koptische binding naaien verbeterd: 10 katernen met 4 naalden binnen het half uur ;) 't Kan vast sneller... *boekbindersvermaak*
And although it took some time before these four books were finished (click), I did improve my pr sewing coptic bindings: 10 sections, 4 needles within half an hour ;) I'm pretty sure this can be done faster... *bookbinders amusement*





Wil je een keer met meer naalden een koptische binding leren naaien? Stuur me een mail (via m'n profiel), ik heb plannen :)


post signature

8 comments:

  1. Mooi!
    En... 10 katernen, 4 naalden op een half uur, ik doe het je niet na. Nog niet op een uur denk ik ;)

    ReplyDelete
  2. Ze zijn echt weer gaaf.
    En JA ik wil wel ;-)

    ReplyDelete
  3. wat een geweldige serie, ben er verliefd op. En ik wil ook!!!

    ReplyDelete
  4. Leuk.....ben van de partij hoor!

    ReplyDelete
  5. Een mooie serie en 'snel' gebonden.
    Ik werk gewoonlijk heel traag , soms wou ik dat het iets sneller kon.

    ReplyDelete
  6. dat zijn vier mooie boekjes geworden!
    groetjes van imke

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)