Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





25 April 2014

lavendel koptische binding
lavender coptic binding


Lavendelkleurig garen past mooi bij de gelprint die vorig jaar even als blogkop dienst deed
Lavender colored thread fits nicely with a gelprint that served last year as a blogheader for some time

formaat ong. 10 x 15cm
size appr. 4"x 6"




Op het voorplat een paars vel moerbeipapier tegengeplakt
The front board has a purple mulberry paper paste down




Als kleine verrassing op het achterplat een tekst die ik in een oude Flow vond
As a little surprise on the back board a text cut from an old Flow magazine


'when you can't be a star on the sky, be a small light in your house' -chinese proverb





Wil je ook zo'n boek leren naaien? Er is nog plek op dinsdag 13 mei om mee te doen met de workshop koptische binding. Stuur me een email en je krijgt alle info toegestuurd. 





post signature

7 comments:

  1. Wel een heel leuke manier om gelprints op te maken :)
    Supermooi! De koptische blijft één van mijn favoriete bindingen.

    ReplyDelete
  2. Dymphie, wat is dit mooi!
    Groetjes Gery

    ReplyDelete
  3. Mooi om daar geliprints voor te gebruiken ! Mooi! Fijn weekend, Gerrina

    ReplyDelete
  4. Gelliprints lijken uitgevonden om boekjes mee te maken!! Pràchtig is dit!!
    En hoe mooi past er het lavendelkleurig garen bij! Geeft me zin om er ook weer eens aan te beginnen. Wat heb jij al een mooie collectie boekjes gemaakt. Een plezier om naar te kijken, voor mij in elk geval puur genieten! Dankjewel!
    Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  5. Beautiful beautiful book with your gorgeous gelli print paper Dymphie...
    the quote is a perfect addition as well ♥
    oxo

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)