Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





17 April 2014

nieuw linnen garen
new linen thread


Weinig tijd om me bezig te houden met creatieve zaken. Gelukkig komen er af en toe wel leuke pakjes met de post, laatst nog nieuw linnen garen. Van zo'n leuk rijtje bont gekleurde klosjes kan ik helemaal blij worden.
Little time in my schedule to work on creative things. Luckily there were some fun packages delivered. Lately it was new linen thread. Such a fun row colored spools can make my heart sing.



Ik meldde het al eerder tussen neus en lippen door: binnenkort verzorg ik een paar dagworkshops koptische binding naaien en op dinsdag 13 mei is er nog plaats. Boekbindervaring is niet nodig, met enthousiasme en een beetje handigheid kom je een heel eind. Bereid je wel voor op een dag flink doorwerken, want ik wil heel graag dat je met twee boeken naar huis gaat.
Meer info kun je via email opvragen. Het mailadres vind je via mijn profiel in de kantlijn van dit blog.




˚˚˚˚˚˚˚˚˚



Alvast een fijn paasweekend gewenst, tot volgende week!
Wish you all a lovely Easter weekend, see you next week!




post signature

6 comments:

  1. wow, daar zou ik ook heel blij van worden!
    groetjes
    Evelyn

    ReplyDelete
  2. Verheug me al op de workshop....helemaal als ik deze prachtige kleuren zie!!!
    Voor jou ook een fijn paasweekend!

    ReplyDelete
  3. wat een prachtige kleuren op een rijtje

    ReplyDelete
  4. Daar zou ik ook blij van worden!!! Mooie foto!! Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  5. veel succes met je workshops en de cursisten zullen maar wat blij zijn met al die mooie kleuren!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)