Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





11 September 2012

boeklabel
book tag

Nog een label met een Anneke bloemetje. De zomer Distress inkten passen er perfect bij.
Another tag with one of Anneke's flowers. The summer Distress inks fit perfectly.

Stamps: Stampington (flower), StampBella (dots), ImpressionObsession (text) - Distress Inks: picked raspberry, salty ocean

˚˚˚˚˚˚˚˚˚

Degenen die me volgen op Pinterest hebben het misschien opgemerkt, ik ben een 'portfolio' aan het vullen met oud werk. Makkelijk voor me, alles in een oogopslag bij elkaar, inclusief linken. Als eerste ben ik mijn oude '50 boeken-project' aan het pinnen, daarna werk ik me langzaamaan naar het heden :)
Those who follow me on Pinterest might have noticed I'm filling a portfolio with old work of mine. Convenient for me, all available in one screen with links to follow. The first portfolio will be filled with my old '50 books' project, after that I will slowly work my way to the present :)

Als je al die oude dingen niet in je tijdlijn voorbij wilt zien komen kun je op het plaatje hierboven klikken en dat bord "ontvolgen". Maar je mag natuurlijk ook komen volgen :)
When you don't want too see all that old work in your timeline it's easy to "unfollow" the board, just click on the image above to do so. But of course you're welcome to come to Pinterest and follow :)

post signature

12 comments:

  1. Jij moet papier gaan ontwerpen, zo mooi gestempeld op je label! Prachtige kleuren ook.
    Heel mooi hoor, zo'n overzicht van je 50 boeken.Wat een productief jaar was dat toen, wow!

    ReplyDelete
  2. Schitterende tag en ben snel naar Pinterest geweest, wat een ongelooflijke mooie verzameling, gaaf om ze zo bij elkaar te zien en HANDIG!

    ReplyDelete
  3. Heel mooi. En de kleuren zijn echt prachtig...

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  4. Die tag is een beauty!
    Ik ga toch die zomerkleuren moeten aanschaffen.
    Boeken op Pinterest verzameld, een lust voor het oog én super handig voor de kijker!!!!

    ReplyDelete
  5. wow schitterende tag! Ik ga eens kijken op Pinterest, ben beniewd!

    ReplyDelete
  6. Die tekststempel is helemaal super ! En de zomerkleuren behoren bij mij tot de favorieten !

    ReplyDelete
  7. Mooie tag! Die zomerkleuren zijn prachtig!
    begint een mooie verzameling te worden daar op Pinterest! Leuk om ze allemaal samen te kunnen zien :)

    ReplyDelete
  8. Hallo Dymphie,
    Tijdje even te druk bezig geweest om de blogs bij te houden.
    Nu weer lekker rondsnuffelen tussen alle mooie projecten.
    Deze tag is prachtig en wat een leuke tekststempel heb je van Anneke gekregen.
    Marleen's creaties heb ik inmiddels bij iedereen bewonderd en vind ze echt geweldig.
    Leuk die boekenverzameling op pinterest. Wordt een schitterend naslagwerk.
    De stijfselprojecten die je met Anneke gemaakt hebt zien er ook heel gaaf uit. Daar zullen vast weer mooie dingen mee gemaakt worden.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    ReplyDelete
  9. Gezellige tag Dymphie!
    Veel werk om al je 50 boeken op Pinterest te zetten, maar wel erg leuk om ze allemaal bij elkaar te zien!

    ReplyDelete
  10. die kleuren zijn super de super hè! Wat een leuke tag heb je ermee gemaakt en de bloem is natuurlijk super in combi met het bloemetje van Anneke, gaaf vrolijk resultaat!

    ReplyDelete
  11. Wat een slim idee je boeken op pinterest te zetten, ik wilde ook al beginnen, maar dat wordt waarschijnlijk wat voor de winter, flickr hoeft voor mij toch niet echt ;)) maare..... Super leuke tag , mooie kleuren ook. Een fijne zondag.

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)