Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





23 September 2012

stijfselpapieren in rood
paste papers in red

Vanmiddag een beetje stijfsel klaargemaakt en wat rode/oranje stijfselpapieren gemaakt. Deze drie waren droog genoeg om op de foto te kunnen
Made a bit paste this afternoon and painted some orange/red paste papers. These three were dry enough for a photoshoot.
klik voor een vergroting
click to enlarge
Mixtures of Golden acrylic paint: Vat Orange - Red Oxide - Tranparent Red Iron Oxide - Quinacridone Red

Wil je ook stijfselmarmers leren maken? 27 oktober geef ik een workshop in Nootdorp. Je leest er hier alles over: klik  


post signature

11 comments:

  1. Dit zijn ook weer 3 prachtexemplaren, de middelste is mijn favoriet.

    ReplyDelete
  2. Gaaf Dymphie, jammer dat het zo ver weg is, van ons af gezien, maar je weet maar nooit, heel veel succes!

    ReplyDelete
  3. Mooie papiertjes Dymphie!
    Jammer dat ik 27 oktober niet kan.
    Wllicht komt er een volgende x, ik blijf je gewoon volgen.
    En jij mij ook zag ik via Pinterest ;-)

    ReplyDelete
  4. Mooie kleuren, prachtige patronen! Schitterend!

    ReplyDelete
  5. De deelnemers aan de workshop hebben alvast mooie voorbeelden om naar te kijken!!!!!Prachtig gedaan.

    ReplyDelete
  6. Gaaf hoor zeer mooie patronen zijn dit.

    groetjes Bianca

    ReplyDelete
  7. Wow, wat zien die stijfselpapieren er geweldig uit. Vind ze prachtig. Jammer dat je workshop zo ver weg is. Lijkt me super om te doen.
    Heel veel groetjes van
    Ini

    ReplyDelete
  8. Prachtig weer! Hoe meer ik er zie hoe meer goesting om eraan te beginnen... Binnenkort is het zover... Eerst nog wat andere klusjes afmaken.

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  9. Samen met Miek kom ik graag naar de workshop. Heb mijn eigen lessen van die zaterdag al verplaatst naar een andere dag. Ik heb er heel veel zin in. Groetjes, Helmi

    ReplyDelete
  10. @Helmi: Het is zo leuk dat jullie samen komen, ik kijk er ook echt naar uit. Ik heb geen mailadres van je dus maar even zo :)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)