Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





29 September 2012

blauw stijfselmarmer
blue paste paper

Voor ik dit blauwe stijfselvel in stukken hakte, heb ik nog snel een foto gemaakt. Aanvulling: Omdat ik op het eerder geplaatste papier (deze) gekochte stempels heb gebruikt, heb ik de foto vervangen door een stijfselmarmer waarop alleen algemene patronen zijn gebruikt, gewoon om het allemaal netjes te doen :)
Het was al even geleden dat ik een freebie had op m'n blog, dus bij deze.
Om te downloaden: rechtsklikken en openen in een nieuw tabblad, daarna, voor je opslaat, nog een keer klikken voor het grootste formaat.
Just before I cut up this blue paste paper I've made a photo. Edit: Because I used copyrighted stamps on the previous posted image (this one) I replaced it by a paste paper with general patterns, just to be on the safe side :)
It was some time since I had a freebie to share on my blog, so here's one for you.
To download this one: right click and open in a new tab, then before saving, click again for the larger size
Vrij voor gebruik in eigen werk
Free for use in personal work

˚˚˚˚˚˚˚˚
Huishoudelijke mededeling:
De workshop stijfselmarmeren zit vol, als je nog belangstelling hebt: stuur me een email, mocht er een herhaling komen, dan ben je de eerste die er van hoort :)

post signature

10 comments:

  1. Hij is super mooi en heb hem wel gedwonload. Bedankt he,.
    groetjes en fijn weekend
    Marja
    (marjascreativity)

    ReplyDelete
  2. ja het ziet er prachtig uit, ik heb hem ook gedownload! Dankjewel!

    ReplyDelete
  3. Dank je wel Dymphie!
    Maar nog veel leuker om het straks zelf te gaan maken bij jouw workshop, ik kijk er nu al naar uit!
    Fijn weekend, groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  4. Ik vind het een mooie. Veel patronen te zien! Dankjewel voor de freebie!

    ReplyDelete
  5. Dank je wel Dymphie!! Een prachtvel!!

    ReplyDelete
  6. Prachtig papier geworden Dymphie. Super!

    ReplyDelete
  7. Prachtig vel! Mijn eerste probeersels zullen heel wat minder zijn...

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  8. your paste paper looks gorgeous in blue....and you're so sweet to share it with us! happy tuesday to you, dymphie! xox

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)