Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





20 September 2012

tussendoor

sorry, even iets testen.

Feedburner, waarmee de email van m'n blogberichten door wordt gestuurd schijnt ermee te stoppen. Dus als je m;n blog leest via de mail: na 20 oktober kan dat niet meer. Er is vast een oplossing, ik laat het weten als ik wat gevonden heb.

Google-reader loopt bij mij ook via de Feedburner, dat heb ik even bij de settings weggehaald. Dit bericht is om te testen of de Google-reader zonder feedburner bereikt wordt :)

-------

aanvulling:
er wordt een hoop over geschreven op allerlei blogs en wat er precies aan de hand is, geen idee. Waarschijnljk een boel drukte om niks en ik trap er weer in... :)

http://www.gurubest.com/2012/09/feedburner-subscriber-count-and-stats.html
http://feedburnerstatus.blogspot.nl/2012/09/known-issue-subscriber-counts-and-stats.html


post signature

1 comment:

  1. Hallo Dymphie,
    Ik volg je via de pc, welke instelling dan ook??? Ben een leek op dat gebied...
    In ieder geval ben ik blij je blog te kunnen blijven volgen. Dat hoop ik althans.

    Groetjes en succes met de instellingen!
    Judith

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)