Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





8 September 2012

a room without books...

...is like a body without a soul  ~Cicero
"een kamer zonder boeken, is als een lichaam zonder ziel"  ~Cicero

Anneke bracht afgelopen week een aantal lieve presentjes mee, daarvan zag je al iets op haar blog (klik). In het mooi versierde zakje zat een stempel met bovenstaande tekst. Je kunt me geen groter plezier doen dan met boekenthema's (hoe zou ze dat nu weten...?) en vanmiddag maakte ik een snel label met een héél klein stukje papier van een van de héle grote, héle mooie vellen die ik van haar kreeg en met natuurlijk de tekststempel in de hoofdrol.
De versiering van de verpakking kwam ook van pas, zoals je ziet :)
Anneke brought me some lovely presents last week, you can see a glimpse on her blog (klik). In the gorgeous adorned giftbag was a rubber stamp with the above text. I'm aways a happy camper with book themed items ('how did she know...'?) and this afternoon I made a quick label using a very tiny piece of one of the very large very beautiful sheets handmade paper she gave me and of course the stamped text as key image.
The package decoration came in handy too, as you might notice :)



Stamps: Stampington (large script), Impression Obsession (text stamp) - India Ink Black - Distress Ink: salty ocean, peacock feathers, broken china, squeezed lemonade


post signature

18 comments:

  1. Special gifts for a special artist Dymphie!
    Love your tag and that quote is just perfect too!
    Happy rest of the weekend to you and yours
    oxo

    ReplyDelete
  2. Wat heerlijk om te lezen, dat 2 mensen elkaar zo goed aanvoelen en dat daardoor zulke mooie dingen ontstaan!!
    Bij alle narigheid, die er om ons heen is, is dit een verademing.
    En dat wij mogen meegenieten van al het moois, maakt de cirkel nog groter.
    Dankjulliewel.
    Fijn weekend verder en groetjes.
    Gery

    ReplyDelete
  3. Beautiful gift Dymphie. And a beautiful tag with a wonderful text.
    Prachtig werl/
    groetjes
    'Marja

    ReplyDelete
  4. Prachtige tag en ja de stempel is een schot in de roos.

    ReplyDelete
  5. Echt een stempel voor jou! Prachtig label is het geworden!

    ReplyDelete
  6. Ziet er schitterend uit. En inderdaad: een wereld zonder boeken kan ik me ook niet voorstellen.

    ReplyDelete
  7. Dat je 'room' niet 'without books' is heb ik gezien :)
    Verrassend mooi label! Leuk gecombineerd allemaal!

    ReplyDelete
  8. Such lovely colors, this is beautiful!

    ReplyDelete
  9. Je hebt de gekregen zaken perfect gecombineerd.
    De originele randjes aan het papier zijn ook een dankbaar gegeven.
    je bent een originele stempel rijker!

    ReplyDelete
  10. Leuk hoe je alles zo samen gecombineerd hebt!
    Super kado van Anneke en helemaal leuk dat het zo'n schot in de roos was!
    Kun je nog lang nagenieten van een hele gezellige dag!
    Nu op naar een fijne zonnige zondag!!!

    Jolette

    ReplyDelete
  11. Helemaal met de spreuk eens! Een prachtige tag is het geworden, een mooie combinatie van kleuren en materialen!

    ReplyDelete
  12. Wat een leuke techniek.Ik heb even op stijfselpapier gegoogled en kwam toen ook op een post uit 2008 van jou. Maar verder is er weinig over te vinden. Ik ga het ook eens proberen.

    ReplyDelete
  13. Wat een leuke techniek. Ik heb nog even op stijfselpapier gegoogled en kwam toen een post van jou uit 2008 tegen, maar verder weinig informatie. Ik ga het ook eens proberen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. @joke: hou m'n blog in de gaten, ik heb binnenkort stijfselnieuws :)

      Delete
  14. Zwaar toepsselijk, die stempel!! En wat heb je er wat moois mee gemaakt! Ik herken ook een beetje 'annekedingen' (hoe zou dat nou komen???) MOOI

    ReplyDelete
  15. Wat leuk dat jullie zo goed weten wat de ander mooi en Leuk vind... Zo ontstaan natuurlijk prachtoige dingen...
    IK kijk uit naar jouw stijfselnieuws...

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  16. Ook ik kan me helemaal vinden in de spreuk Dymphy;o)) en een prachtige tag heb je ermee gemaakt!!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)