Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





30 September 2007

ik ben een bofferd / lucky me

Kijk eens wat een mooie kaart ik van Anne heb gekregen. Ze schreef dat op de kaart eerst alleen de auto stond, alle andere dingen zijn van haar hand. Super hè?

Look how gorgeous the postcard is that Anne sent me. She wrote it was only a plain car when she started altering. Isn't this stunning?






Hier zijn de kaarten van de swap:
Here you can find the cards from this swap:

Godelieve Nancy Anita Patrice Klaartje Anne Francina Audrey de mijne (mine)

Ik vind ze allemaal geweldig!
All so very fun!

1 comment:

  1. What a lovely postcard. I have seen these & they are marvellous.

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)