Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





9 July 2014

wit op woensdag 27
white on wednesday 27

Altijd al eens met die Distress-stains spatten willen maken? Ik wel :)  Al doende leerde ik dat je de mooiste spetten krijgt met een vol sponsje en heel hard meppen.
Always wanted to make splatters with Distress stains? I did :)  On the way I learned you'll get the best splatters when the sponge is full of ink and when you dab firmly (=smack).




Tekst met Distress stain en zwarte inkt gestempeld
Text is stamped with Distress stains and black ink


Deze tekst maakt me altijd een beetje aan 't grinniken
This text always makes me grin a little


Het is een mini-kaart (van restjes papier): 9,5 x 9,5 cm
It's a mini card (out of paper scraps): almost 4"x4"



text stamp: club scrap (2006) - indian ink black - distress stain




post signature

14 comments:

  1. Je hebt heerlijk gespetterd :-) Leuk resultaat!
    Alie

    ReplyDelete
  2. Prachtige kaart en die spatten zijn echt super

    ReplyDelete
  3. Mooie kaart, prachtige inktspatten Dymphie! Bij mij komen ze dan toch net altijd een beetje op de verkeerde plek terecht, vind ik.
    Inderdaad een leuke tekst!
    Groetjes van Yvon

    ReplyDelete
  4. Supermooi kaartje Dymphie!! Zeer mooie kleurige spatten!! En de tekst vind ik schitterend!
    Groetjes, Linda

    ReplyDelete
  5. SUPER! De spatters met de stains willen bij mij nog niet zo mooi lukken...
    Wat een gave tekst inderdaad. Mag ik vragen van welk merk die stempelset is?

    ReplyDelete
  6. Mooi!! Ik durf het bijna niet te zeggen, ik heb ook een paar van die flesjes staan en er nog nooit iets mee gedaan... Daar gaat vast verandering in komen, dit is heel inspirerend!

    ReplyDelete
  7. Je hebt helemaal gelijk met het sponsje vol en hard meppen! (Dat vond ik uit toen ik effe iets kwijt moest en de stains 't moesten ontgelden; geluk bij een niet zo mooi iets....)
    Dat geeft heerlijke resultaten, zo ook hier bij jou!
    (Hoop dat je niks hoefde af te reageren? Wel een mooie manier....)
    Groetjes, Gerrina

    ReplyDelete
  8. Those certainly ARE perfectly lovely splats!
    and the words make me giggle...
    Very nice card Dymphie!
    oxo

    ReplyDelete
  9. Ha dit gespetter zag ik nog niet, supermooi!

    ReplyDelete
  10. Once again I am inspired to create something after seeing what you have posted. Thank you...hugs
    Barb

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)