Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





11 July 2014

synchroonkijken 2014
dag 5: achterkant


#synchroonkijken #dag5 #achterkant #50mm #indetuin #selftimer



Deze week doe ik mee met Synchroonkijken, 7 dagen lang iedere dag een foto-opdracht. Ik ga m'n best doen alle dagen een foto te maken en te posten.
This week I'll join 'Synchroonkijken', a photo challenge of 7 days. I hope to post a photo each day at a random time.


Alle achterkanten van dag 5 worden op Pinterest verzameld: klik
All photos of day 5 will be collected on a Pinterest board: click





post signature

5 comments:

  1. This photo really makes me smile...
    I have always had a 'thing' for wooden shoes!
    Happy Weekend to you and yours dear Dymphie
    oxo

    ReplyDelete
  2. Hollandse achterkant, leuk gedaan!!!
    Fijn weekend en groet, Rianne

    ReplyDelete
  3. oh wat jammer dat ik dit niet eerder gezien heb, dan had ik meegedaan... ik ga haar site nu goed uitpluizen en hopen op een volgend project. Ik vind jouw foto GEWELDIG!! een inlijster, echt!! En zoals Rianne zegt, je kunt er groetjes uit Holland op zetten en als kaart versturen. Super ...

    ReplyDelete
  4. Super foto!! Heel origineel en mooie compositie!!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)