Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





9 July 2014

synchroonkijken 2014
dag 3: de 11de van oranje


#synchroonkijken #dag3 #11devanoranje #50mm #ophetwerk #nietscherp :(

#synchroonkijken #deandere10 #50mm #ophetwerk



Deze week doe ik mee met Synchroonkijken, 7 dagen lang iedere dag een foto-opdracht. Ik ga m'n best doen alle dagen een foto te maken en te posten.
This week I'll join 'Synchroonkijken', a photo challenge of 7 days. I hope to post a photo each day at a random time.

Alle 'elfde foto's van oranje' van dag 3 worden op Pinterest verzameld: klik
All photos of day 3 will be collected on a Pinterest board: click




post signature

3 comments:

  1. Zoveel oranje, dat kan een Belg niet aan *lol*
    Wel leuke foto's vanop het werk :)

    ReplyDelete
  2. Leuk project waar je aan mee doet Dymphie
    die werkfoto's doen mij heel vertrouwelijk aan (ik werk ook op een labo)
    Groetjes,
    Charlotte

    ReplyDelete
  3. Wat een lastig opdracht, hoewel met al dat voetbal oranje. Je hebt het heel origineel gedaan, beetje voetbal, maar ook heel andere zaken. Leuk!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)