Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





13 July 2014

synchroonkijken 2014
dag 7: favoriet ingrediënt


#synchroonkijken #dag7 #favoriet-ingrediënt #omnivoor #geen-hipster #tomateneierenspek




Deze afgelopen week deed ik mee met Synchroonkijken, 7 dagen lang iedere dag een foto-opdracht. Ik heb m'n best gedaan alle dagen een foto te maken en te posten. En dat is gelukt, yeah!
This last week I've joined 'Synchroonkijken', a photo challenge of 7 days. I posted a photo each day, yeah!

Alle ingrediënten van dag 7 worden op Pinterest verzameld: klik
All photos of day 7 will be collected on a Pinterest board: click




post signature

5 comments:

  1. Leuk om je interpretaties de hele week te volgen....
    Vond vooral achterkant erg leuk!
    Dit is ook al zo'n leuke....kan me er helemaal in vinden!!!

    ReplyDelete
  2. Het is een mooie serie geworden. Ik heb nu pas tijd om te kijken :-)
    Morgen plaats ik mijn serie foto's op het blog, heb je ze wel allemaal gepind :-)

    ReplyDelete
  3. Prachtige foto dit! Een leuke reeks!

    ReplyDelete
  4. Dat ziet er heerlijk uit, kan zo een kookboek in :-)
    Prachtige serie heb je er van gemaakt!!!
    Groet, Rianne

    ReplyDelete
  5. prachtige foto! Ik ben het met Rianne eens, kan zo een kookboek in!! mmmm

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)