Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





19 June 2012

kleine dingen #6
small things #6

Op vakantie zijn de kleine dingen heel belangrijk, dus m'n boekje ging mee.
When on a break the small things are really important, so my little art journal went with me.

'having breakfast in the garden together'
Behalve iedere dag in de prachtige tuin ontbijten, maakten we ook een paar uitstapjes. O.a. naar de enorm grote boerenmarkt in Tire, absoluut de moeite waard. Volgens zeggen een van de grootste waren- en boerenmarkten in Turkije.

Besides having breakfast in the most beautiful garden we went exploring the country a bit. One time the huge farmers market in Tire, really worth the trip. I've been told it's one of the largest general and farmers markets in Turkey.








post signature


11 comments:

  1. Heerlijk zo met je boekje op het terras, genieten...

    ReplyDelete
  2. Dat ziet er heel geweldig uit Dymphie! Zowel je boekje als die tuin (mooie site!)en de grote bergen op de markt!

    ReplyDelete
  3. ik heb eens even op mijn gemak die site bekeken, ook nog zeer creatief, met die workshop mogelijkheden enne wat een paleis is dat huis, geweldig. heb je dan in een pension geen eigen badkamer? het ziet er geweldig uit dimphie, wat zullen jullie genoten hebben, je tekekening zegt in elk geval alles!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja hoor, gewoon een eigen badkamer. Ik ben er nog steeds niet achter wat nu eigenlijk het verschil tussen een hotel en pension is :)

      Delete
  4. Ziet er erg gezellig uit dat pension. Dat was zeker genieten!

    Groetjes,
    Jeanine

    ReplyDelete
  5. Wat ziet dit er HEERLIJK uit!!!
    Echt een plek om vakantie te VIEREN!

    ReplyDelete
  6. Such fun seeing a few of your travel photos Dymphie...it looks so colorful and beautiful ... I could dive into that gorgeous fruit display ;)

    I am off to check out your links
    oxo

    ReplyDelete
  7. I got lost in that beautiful pension's website...I bet it was hard to leave...

    ReplyDelete
  8. Prachtige pagina en echt vakantiesfeertje

    ReplyDelete
  9. Ik herkende direct het tafeltje en de theepot en dacht 'het kan toch niet waar zijn, dat lijkt op Emel pension, maar in Turkije zijn vast meer van zulke terrassen'. Dus toch wel. Wat een heerlijke plek, he? Het is alweer vier jaar geleden dat ik daar met mijn oudste dochter voor een weekje was.

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)