Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





24 June 2012

atc's

Laatst had ik een paar atc's te ruil, tijdens m'n vakantie heb ik al van 4 wat terug mogen ontvangen. Stuk voor stuk plaatjes van atc's :)
Some time ago I had some atc's to swap, while on vacation there where 4 in the mail already. All so very lovely :)


Van Inge:


De atc kwam in een supermooie envelop en ze deed er nog wat eigen handgeschept papier bij!
The atc arrived in a wonderful envlope and she added some handmade paper too!




Van Janine:


Is het geen plaatje? (ze deed er nog een schattig kaartje bij en dat vergat ik op de foto te zetten voeg hier een zich schamende dymphie in...)
Op het transparante hoesje staat een tekst gestempeld. Janine schreef op haar blog over het maken van de atc: klik 
Isn't it wonderful? (she sent a lovely card too, which i forgot to take a photo of insert a shameful looking dymphie here...)
There is a stamped texted on the vellum sleeve. Janine wrote a post about the making on her blog: click


Van Margot:


In de envelop zat ook nog een pracht van een kaart.
The atc came with a gorgeous card, lucky me.




Van Evelyn:


Een tweeluik, zo gaaf :) Ze schreef erover op haar blog: klik.
A diptych, so special :) She wrote a post on het blog: click.








Inge, Evelyn, Margot en Janine, superbedankt voor jullie mooie atc's!



post signature

6 comments:

  1. Stuk voor stuk prachtig en wat heb je ze mooi op de foto gezet ook!

    ReplyDelete
  2. Beautiful ATCs, each is unique.
    Groetjes Anja

    ReplyDelete
  3. Wat leuk ze zo te zien, de anderen kaarten zijn ecgt geweldig en allen zo anders, super hoor!! Maare ik ben ook blij met de mijne ;))

    ReplyDelete
  4. heel graag gedaan en je hebt idd heel mooie ruiltjes gedaan ...de jouwe was trouwens ook prachtig en ook ik blog er deze week nog over ...

    ReplyDelete
  5. het was weer leuk om te doen en het was een mooie ruil!
    jij hebt ook prachtige exemplaren gekregen, leuk om te zien hoe verschillend ze zijn.
    groetjes
    Evelyn

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)