Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





26 June 2012

zomerse boekenleggers
summery bookmarks

De zon schijnt! ~ The sun is shining!


Een collega leende me een boek voor op vakantie en wanneer ik een geleend boek weer teruggeef, vind ik het leuk er een boekenlegger in te doen als dank je wel. Omdat ik de spullen toch tevoorschijn had, maakte ik er gelijk maar drie. Even terzijde, 't is toch wel ongelofelijk, mijn eerste werkje na de vakantie en die lege werktafel heeft nog ongeveer 30 cm in 't vierkant aan werkruimte over...
A collegue lent me a book to read while on vacation. When I return a borrowed book I like to do insert a bookmark as a little thank you. While at it I made a stash of three. On a side note, it's unbelievable, my first work since back from holidays and the empty work table has a a square 12" workspace left... 
formaat is ong. 3,5x7,5cm
size is app. 1,5"x3"
Ik was bijna vergeten hoe leuk het is om deze simpele kleine collagestukjes te maken.
I almost forgot how much fun it is to make these simple tiny collaged pieces.


Binnenin zit magneettape geplakt, afgedekt met washitape. Op de achterkant ook een stukje washi. De achterflap maak ik altijd net iets korter dan de voorkant. De magneettape is best sterk en zo kun je de bladwijzer makkelijker openen.
Inside is magnetic tape covered with washi tape. On the back side there's a strip washi too. I always make the back a little shorter for easy opening, as the magnetic tape is quite strong.


Darkroom Door Wordstrips, The Queen's Dressser Drawers Skinny mini's, magnetic tape (in Nederland: Hema), Club Scrap rubber stamp (retired), washi tape (unknown brand).

post signature

13 comments:

  1. Och zo schoon gedaan! Merci voor de inspiratie ;-)))

    ReplyDelete
  2. Ze zijn prachtig, ik kreeg van Janine vorig jaar ook zo'n boekenlegger, gelukkig mailde ze nadien waar het voor diende..hihi

    ReplyDelete
  3. Leuk om zo'n kadootje te krijgen!
    Mooi!

    En dat van een opgeruimde werktafel die na een half uurtje eruit ziet als een klein slagveld....heel herkenbaar...gelukkig hebben er meer mensen "last" van...

    ReplyDelete
  4. Ze zien er super uit en leuk om zo een boek terug te krijgen. Mooi washi tape!

    ReplyDelete
  5. das een goed idee die washi tape over de magneet strip heen,ik merk nl nog wel eens at die snel los laat. leuke boekleggers maakte je meid!

    ReplyDelete
  6. Wat ziet dit er leuk uit, en wat grappig om zo iets persoonlijks achter te laten!!

    ReplyDelete
  7. Een mens kan nooit genoeg boekenleggers hebben!
    Ze zijn leuk! En wat een grappige plaatjes..
    groetjes
    Evelyn

    ReplyDelete
  8. Prachtige boekenleggers. Moet ook nog twee boeken teruggeven, je hebt me op een idee gebracht. Ze zijn hartstikke gaaf.
    Groetjes,
    Ini

    ReplyDelete
  9. Toch nog 30 cm over van je tafel, dat is een proficiat waard *lol*
    Ik wil anders ook wel eens een boek aan je uitlenen hoor :) Wat een leuk idee om daar een boekenlegger bij te doen! En wat zijn het mooie! Prachtige combinatie van (mooie!)stempel, tape, tekst, plaatje....

    ReplyDelete
  10. Your bookmarks are wonderful and something very useful too Dymphie!

    I have to laugh about your art table...I can never seem to keep a clear space...
    I always say creative chaos reigns supreme ;)
    oxo

    ReplyDelete
  11. ze zijn heel mooi geworden ...leuk idee met de washi tape op de magneettape ...

    ReplyDelete
  12. Een overvolle werktafel is ook bij mij dagelijkse kost.
    Steeds op zoek naar een voorwerp dat ergens onder is 'gekropen'.
    Maar als ik jouw puike creaties zie dan denk ik dat jij opruimt met een voldaan en goed gevoel!

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)