Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





1 June 2012

enveloppen
envelopes

De enveloppen zijn gevouwen, de adres-etiketten en postzegels liggen klaar
The envopes are folded, the address stickers and postal stamps are waiting




Ik wil graag ruilen met Evelyn, Patty, Margot, Janine en cri-cri.
Als jullie me je adres mailt, dan stuur ik zo snel mogelijk de atc. Mijn email-adres vind je in m'n profiel. 
Voor de retour-atc: alle thema's en technieken zijn welkom, ik laat me verrassen :)




post signature

10 comments:

  1. Well this looks like a very cooool swap! I love your little sleeves and envies too.

    ReplyDelete
  2. Heb je niet alleen van die prachtige ATC's hoesjes erbij gemaakt, nu ook eens van die super enveloppen. Alleen al zoiets op de mat vinden is een feestje.

    ReplyDelete
  3. o wat heerlijk ...ik kijk er naar uit en ik ga na mijn werkweekend aan de slag om je te verrassen ...

    ReplyDelete
  4. there will be some lucky people opening their mailboxes when your envelopes arrive :)
    oxo

    ReplyDelete
  5. Vijf bofferds: mooie atc's, leuk hoesje en nu ook nog een mooie envelop. Helemaal op zijn Dymphie's :) En jij mag mooie post verwachten, ook leuk he.

    ReplyDelete
  6. Aha, ben ik janine, die janine?? Leuk, ik weet al wat ik ga maken, toppie ;)) ik ga glijk aan de slag. ;))

    ReplyDelete
  7. joehoe, wat leuk! (ik moet nog wel even wat bedenken hoor....maar dat gaat vast wel lukken).
    groetjes
    Evelyn

    ReplyDelete
  8. Wordt helemaal een leuk pakketje zo!!!

    ReplyDelete
  9. De ruilers hebben best wel geluk met deze mooie pakketjes!
    De brievenbus wordt de komende dagen bij enkelen goed in de gaten gehouden.

    ReplyDelete
  10. So beautiful, I love birds and so the fantastic colorful envelopes.
    Groetjes Anja

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)