Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





2 May 2010

slinger
garland

Een ander nichtje van mij is ook in Afrika, zij loopt stage als verpleegkundige en komt deze week weer terug naar huis.
Another one of my nieces is in Africa too, she's coming home this week from a 3 month internship as a nurse.



Ik maakte een 'welkom thuis' slinger voor haar.
I made her a 'welcome home' garland.


Het koord heb ik gemaakt volgens een beschrijving via 'deze is ook leuk': klik. Ik heb bergen breigaren liggen die ik nooit zal gebruiken en dat komt zo mooi van pas :)
The cord is made on the sewing machine, here's a link via 'deze is ook leuk': click. I've mountains of fibers which I will never use and this way it comes in handy :)


De letters heb ik met een mal getekend, uitgesneden en geverfd met acrylverf.
The letters are drawn with a template and cut out. Painted with acrylic paint.




Hartjes geponst van restjes papier.
Punched hearts from paper scraps.



De letters glimmen doordat ik er een laag polymeer acrylic medium overheen kwastte. Nu nog even onder wat zwaars om de vlaggetjes vlak te krijgen :) het formaat van de vlaggetjes is ong. 20x15 cm.
The letters are shiny due to the polymer acrylic medium i painted over them. Now I'm trying to flatten the flags by putting them under something heavy :) Measurement of the flags is 8x6"



post signature

6 comments:

  1. Een heel feestelijke en gezellige slinger Dymphie !
    ♥ RINI♥

    ReplyDelete
  2. Dat wordt gezellig thuiskomen!
    Prachtige slinger! Leuk speels effect met de hartjes ertussen.

    ReplyDelete
  3. wat leuk meid, dat zal ze vast enig vinden, ik heb zó'n eens gemaakt van stof, amar dan zonder de hartjes dat vind ik toch wel erg leuk ertussen, bij de stof kun je een versteviger ertussen doen, dan blijft het vanzelf recht. :)) fijne week meid, grusse von hier

    ReplyDelete
  4. Heel erg mooi en feestelijk, leuke kleuren ook!

    ReplyDelete
  5. Dymphie this garland is wonderful...she will love it I'm sure! What a lucky girl to have you as an Aunt. She must be a very special person too to be spending in time as a nurse in Africa. Wow! I want you to know I received your wonderful books today...I LOVE THEM! I am working on yours...it is slow going as my hands are not as dexterous as they used to be...as soon as it is done I will photograph yours and mine together...send you yours then...when your receive yours we can post them on our blogs...well, if you want to...I'm going to.

    xo
    Laura

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)