Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





29 May 2010

alles in een
all in one

wat een superweek!

  • roparun team 178 xox
  • 3 uur slaap in 48 uur
  • 'slapen' met 12 op 5 matrassen achter in de bus
  • in het donker de weg vinden
  • nachtegalen onderweg
  • de korte broek was overdag een goed plan
  • mensen die je onderweg bedanken
  • brok in de keel
  • een paar dagen jetlag, toch wel...
  • aangemeld voor een cursus Ebru, we starten in september
this week could hardly be any better!
  • roparun team 178 xox
  • 3 hours sleep in 48 hours
  • 'sleeping' with 12 teammembers on 5 mattresses in the back of the coach
  • finding the way in the dark
  • nightingales singing at night
  • shorts were the dresscode at daytime
  • people on the road thanking us
  • touched
  • jetlag for a few days, yep...
  • signed in for a course in Ebru, starting in september

***



Eén link, ik heb deze week geen tijd gehad om me op het internet te verpozen :) 

Historisch krantenarchief van de KB: 4 eeuwen kranten doorzoekbaar (het is een nieuwe site die wegens grote drukte de vraag niet altijd aan kan).

***

Only one link this time, I had no spare time to spend on the internet this week :)

Historic newspaper archive from the Royal Library: 4 centuries searchable online (in Dutch).


***



post signature

7 comments:

  1. Kei knap wat jullie met z'n alle neergezet hebben...en die jetlag, dat mag toch? Rust nog lekker uit...

    ReplyDelete
  2. hee dimphie, fijn je bent er weer, ik heb op tv altijd liggen kijken of ik je ergens zag, hahahaha, maar ja, dat gaat allemaal zo snel, maar wat indrukwekkend meid, dus geniet nog maar ff van je rust, de rest komt vanzelf, groetjes van mij

    ReplyDelete
  3. Knappe prestatie!
    Rust heb je nu wel dik verdiend.
    Fijn weekend.

    ReplyDelete
  4. Topprestatie Dymphie! Petje af en nu lekker bijkomen.

    ReplyDelete
  5. Een dikke proficiat, dat moet heel zwaar geweest zijn! Je verdient een rustpauze na zo'n prestatie.
    Groetjes

    ReplyDelete
  6. Ik zag op de site dat je in België hier en daar op een warm onthaal kon rekenen, niet? Met 12 op 5 matrassen, nog een wonder dat je 3 uur sliep :)
    Een ervaring die je niet gauw zal vergeten denk ik, knap gedaan!!

    ReplyDelete
  7. Congratulations on your race! I missed the translation..what was the cause you were racing for again?

    and Ebru...LOOKS TOTALLY DELICIOUS!! I need to know more about that too! :)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)