Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





14 October 2008

50 Books: #1



Vandaag begin ik aan mijn 50ste levensjaar (ha!) en om dat heugelijke feit te vieren heb ik mezelf beloofd het komende jaar 50 boeken te gaan maken. Met het bereiken van de halve eeuw heb ik dan een mooie collectie af...
Today I started my 50th year on earth (yeah!) and to celebrate I promised myself to make 50 books the coming year. That will be a nice collection when I turn the half century...









Het eerste is een kettingsteekboekje dat ik als gastdesigner voor Joan Gevaert's winkel heb gemaakt. De stempellap Art Rules uit de Studio 490-lijn van Stampers Anonymous zorgt voor de gave decoratie.
The first one is a small chain stitched book that I made as a guest-designer for Joan Gevaert's shop. The rubberstamps on the Art Rules sheet from the 490 line by Stampers Anonymous made the cool
decoration.

Grijsbord met Indian Ink Black gestempeld en voorzien een dikke laag Diamond Glaze voor de nodige glim en bescherming. De sluiting heb ik van een armbandje, dat ik nooit afmaakte, gesloopt (armbandjes zijn niet mijn ding *lol*). Nu heb ik nog 'lange' nestelringetjes nodig, die ik hier gebruikt heb zijn te kort om helemaal door het grijsbord te gaan.
Grey bookbinding board stamped with Indian Ink Black and covered with a thick layer Diamond Glaze for shine and protection. The closure is 'ripped' from a bracelet I never finished (bracelets are not my thing *lol*). Now I only need some 'long' eyelets, the ones I used here are to short to go through the board.


Meer met deze lap volgt :)
More made with this sheet will follow :)

19 comments:

  1. Goed idee Dymphie! Spannend ook! Ik wens je veel inspiratie!
    Groetjes
    Elly

    ReplyDelete
  2. VAN HARTE GEFELICITEERD. En ik vind dit een goed voornemen, ben helemaal weg van jou boekjes :o)

    ReplyDelete
  3. Hoi Dymphie,
    van harte gefeliciteerd!
    Wat een idee! Ik vind het prachtig!
    Groetjes en een fijne dag, Herma

    ReplyDelete
  4. Proficiat en voor de komende 50 jar nog héél veel inspiratie en creatief genot!!

    ReplyDelete
  5. VAN HARTE GEFELICITEERD Dymphie.
    En een hele gezellige verjaardag.
    Succes met die 50 boekjes!!!
    Ik ben zeer benieuwd hoe die er allemaal gaan uitzien.
    Groetjes

    ReplyDelete
  6. WOW!!! This is absolutely...THE COOLEST!!
    LOVE those studio490 stamps!!!
    wendy

    ReplyDelete
  7. WOW Happy Birthday, Dymphie! 50 books..I can't wait to see them all!!

    ReplyDelete
  8. Hartelijk gefeliciteerd, Dymphie, en wat een geweldig leuk idee. Helaas kan ik het niet naapen. Over 3 weken is mijn 50ste levensjaar voorbij. Die tijd is toch echt tekort.
    groetjes

    ReplyDelete
  9. Hartelijk gefeliciteerd Dymphie!!
    50 boekjes? Gewoon elke week 1, en dan kan je nog 2 weken vakantie nemen *lol*
    Ben benieuwd, want het lijkt me toch een flinke opdracht!

    ReplyDelete
  10. Van harte gefeliciteerd Dymphiem.
    Dit boekje is alvast een prachtexemplaar!

    ReplyDelete
  11. Van harte gefeliciteerd !!! En wat een prachtige manier om dat jaar door te komen ;-) Veel succes, dit boekje is in ieder geval al prachtig.

    ReplyDelete
  12. All my best for your birthday, Dymphie - I hope you´ve had a great day!

    ReplyDelete
  13. Schitterend boekje! En niet mis dat voornemen van jou, dat is bijna 1 boekje per week! Succes ermee!

    ReplyDelete
  14. Maar zeg...50 ???? Je verzint het !!! En ik dacht nog wel dat je jonger was dan ik! ZEER VAN HARTE GEFELICITEERD MEISKE..

    En een heel mooi boekje hoor!

    XXXXXXXjes Patrice

    ReplyDelete
  15. What a wonderful idea...love the first entries too!!! I love making books too. Now if I could just keep up with you and your book a week...wow!!! Good luck!!

    ReplyDelete
  16. Nog van harte gefeliciteerd! Wat een prachtig project om te doen. Ik kom zeker kijken.

    ReplyDelete
  17. Wat een ontzettend leuk idee en wat een prachtig boekje!

    ReplyDelete
  18. congratulations on reaching your 50th (me too!) love the chunky feel of this book. I'm really looking forward to see what you make.

    ReplyDelete
  19. Fifty books...what an ambitious undertaking, Dymphie, and what a SPLENDID way to celebrate your fiftiety year!! I'll be watching your blog often! ;)

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)