Mijn boeken vind je hier: boeken op Papieren Avonturen





22 December 2008

Gorgeous work
Prachtig werk

Het is leuk om te horen dat m'n plaatjes door anderen gebruikt worden in hun werk.
It's great to get notified when my freebies are used on art work by others.

Hermine was de eerste die me liet weten een van de foto's te hebben gebruikt.
Hermine was the first notifying me she used one of the images.



Deze twee zijn van Hanne aka Limoglitter
These two are made by Hanne aka Limoglitter






Klik op de detailplaatjes om naar de berichten te gaan en de complete werkstukken van Hermine en Hanne te zien.
Jullie allebei bedankt om me te laten weten dat jullie de plaatjes leuk vonden om te gebruiken!
Click on the detail images to visit the posts and to see the cards made by Hermine and Hanne.
Thank you both for letting me know you liked the images to use in your work.



post signature


p.s. er is nog tijd om met m'n loterijtje mee te doen...
p.s. there's still time to enter my little give-away...

2 comments:

  1. Hoi,

    Kijk even op me blog.

    Groeten Corinne (Design Team Joan)

    ReplyDelete
  2. Your freebies are so nice! I,m sure I will use more of them in the future also:) Thank you!

    I wish you a Merry Christmas and a Happy New Year!

    Hanne

    ReplyDelete

Leuk dat je m'n blog bezoekt, bedankt voor je reactie!


Thanks for visiting my blog. It's fun to read your comment!

Related Posts with Thumbnails

yep, i'm counting too :)